וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנה של שולה זקן: "זה שבגד יראה את פרצופו?"

פרקליטה של זקן יתייחס מחר לעדות אולמרט, לפיה ראש לשכתו לשעבר קיבלה כספי שוחד ללא ידיעתו. לא ברור אם זקן תמשיך להגן על ה"בוס", ובנה מאשים: "מי אמר היבריס ולא קיבל?"

שולה זקן הבוקר בבית המשפט המחוזי בת"א, אוקטובר 2013. גדעון מרקוביץ, מערכת וואלה! NEWS
הקרע עם אולמרט יעמיק? שולה זקן בבית המשפט/מערכת וואלה! NEWS, גדעון מרקוביץ

האם שולה זקן, מי שהייתה אשת אמונו וראש לשכתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, תשנה את גרסתה ותעיד נגדו? מחר (שלישי) יתקיים בבית המשפט המחוזי בתל אביב דיון נוסף בפרשת "הולילנד", במסגרתה נאשמים אולמרט וזקן, יחד עם 11 נוספים, בקבלת שוחד. בסיכום שתיתן ההגנה צפוי פרקליטה של זקן, עו"ד עופר ברטל, להתייחס לטיעונים שהעלה אולמרט, לפיהם זקן פעלה מול עד המדינה המנוח שמואל דכנר על דעת עצמה.

זקן, שלאורך כל הדרך שמרה על חזית מאוחדת עם אולמרט וסרבה להעיד נגדו בפרשת "ראשונטורס", הורשעה בעוד שראש הממשלה לשעבר זוכה. בתקופה האחרונה היחסים בין השניים התערערו עוד, וזקן אף עזבה את אחד הדיונים בפרשת "הולילנד" כשהיא נסערת - לאחר שלא זכתה לגיבוי המלא לו ציפתה מראש הממשלה לשעבר בעדותו. "אני אמרתי בדיון הקודם שהכל עלי, אבל נמאס לי עליי", אמרה בחודש שעבר בבית המשפט.

עוד בפרשת הולילנד
השופט לזקן: ”הגיוני שאת ומסר שמתם לאולמרט מוקש?”
זקן העידה: "יש לי סודות על אולמרט, אקבל עונש באהבה"
שולה זקן, גרמת מבוכה לנשים. דעה

נדב זקן, בנה של שולה זקן בסטטוס לקראת שלב הסיכומים במשפטה, פברואר 2014. פייסבוק, צילום מסך
הסטטוס שהעלה בנה של זקן/צילום מסך, פייסבוק

אף שלא ברור מה יהיה בטיעוני הסיכום מחר, זקן טענה בתחילה שבזבזה 100 אלף שקלים שקיבלה מעד המדינה, ואז שינתה גרסה והפנתה אצבע מאשימה אל מקורבו לשעבר של אולמרט, עורך דין אורי מסר. היא סיפרה כי מסרה 60 אלף שקלים למסר לשם כיסוי גירעונותיו הפוליטיים של אולמרט, דבר שלמעשה לא היה.

כסנונית למה שעשוי לקרות בבית המשפט מחר ניתן ללמוד מסטטוס שהעלה לפייסבוק בנה של זקן, נדב. "אני כל כך סקרן לדעת אם זה ש'לא רואה ממטר', זה ש'רומס' לטובת הגשמת שאיפותיו הפוליטיות העתידיות לכאורה, זה 'שבגד והפקיר' יראה את פרצופו מחר", כתב הבן. לדבריו, "לפעמים היהירות משתלטת! מי אמר 'היבריס' ולא קיבל?!".

זו אינה הפעם הראשונה שהקרע בין אולמרט לזקן בא לידי ביטוי. לפני שבוע נפגשו השניים באירוע, ולפי הפרסומים, במהלכו צעקה זקן לעבר אולמרט את המילים "מכרת אותי". בנוסף, אמרה זקן לאולמרט באותה הזדמנות: "אתה אומר שאני מושחתת? אני אומר שכל מה שעשיתי - למדתי ממך". למחרת התייחס בנה של זקן לפרשה ואמר: "אני לא בחרתי לשמור על זכות השתיקה. אז אחרי תקופה ארוכה אני רוצה לפרוק את מה שעל לבי, ואתחיל ב'תתבייש לך, ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט'. המשך יבוא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אהוד אולמרט מגיע להעיד במשפט הולילנד בביהמ"ש המחוזי ת"א. נמרוד סונדרס
"אתה אומר שאני מושחתת?". אולמרט/נמרוד סונדרס

לפי כתב האישום, באפריל 2004, על פי סיכום שהיה לו עם אביגדור קלנר ובמטרה לקדם את ענייניה של חברת הזרע, נתן כאמור דכנר לאולמרט 100 אלף שקלים באמצעות זקן. לדברי הפרקליטות, זקן לקחה את הסכום בעבורה ובעבור אולמרט בחמישה צ'קים של 20 אלף שקל כל אחד, "ומתוך הסכום העבירה לידי אולמרט סכום של 60 אלף שקלים".

בעדותה במשפט אמרה זקן כי היא העבירה את 60 אלף השקלים למקורבו של אולמרט, עו"ד אורי מסר, לצורך כיסוי גירעונות ממסעות בחירות של אולמרט. זקן ציינה כי במהלך המשפט התברר לה לראשונה כי הכספים לא נועדו לכסות גירעונות של מערכות הבחירות של אולמרט, כפי שלטענתה מסר אמר לה. אולמרט, מנגד, טען כי זקן כלל לא העבירה את הכסף למסר ולקחה אותו לעצמה.

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully