וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: נחקר נוסף בפרשת הקבלנים - רמי דואני

11.2.2014 / 23:09

מנכ"ל החברה הכלכלית ראשון לציון לשעבר נחקר בפרשת השוחד שנתנו לכאורה גינדי וקבלנים אחרים לעורך דין שייעץ לעירייה תמורת קידום היתרי בנייה. פרקליטו: החקירה לא עסקה בו

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

שופט בית משפט השלום בכפר סבא התיר הערב (שלישי) לפרסום כי רמי דואני, המנכ"ל לשעבר של החברה הכלכלית בעיר, נחקר בפרשה שבמסגרתה חשודים קבלנים במתן שוחד לעו"ד רועי בר, ששימש יועץ משפטי חיצוני בעיריית ראשון לציון ובעיריית רחובות, בתמורה לקידום היתרי בנייה חריגים. דואני, אביה של הזמרת רוני דואני, נקרא לתשאול ביחידת להב 433 ונחקר באזהרה באשר להסכם בין החברה הכלכלית לאחד ממקבלי העבודות.

דואני ביקש באמצעות בא כוחו, עו"ד בני כץ, להטיל צו איסור פרסום על שמו. במסגרת הבקשה, כתב עו"ד כץ כי דואני הוא עובד בכיר בעיריית נתניה, והדבר יכול להסב לו נזק. כמו כן, טען הפרקליט כי לאחר שדואני נחקר התברר כי החקירה לא עסקה בו, משום שהוא התפטר מהחברה הכלכלית ב-2010. היום הודיע דואני כי הוא חוזר בו מהבקשה לאיסור לפרסם את שמו.

עוד על פרשת הקבלנים:
מנור גינדי: "לא חלמתי שאהיה אזוק ומושפל"
ניצב ארביב נאלץ לצפות מהצד בחקירת השוחד שהוביל

מנור גינדי ואורי לוי בהארכת מעצר בבית משפט השלום כפר-סבא. ינואר 2014. דרור עינב
גינדי ולוי בהארכת מעצרם/דרור עינב

מנור גינדי ואורי לוי, מנכ"לים משותפים ומבעלי השליטה בחברת "גינדי השקעות", נעצרו בשבוע שעבר בחשד להעברת שוחד וטובות ההנאה לעו"ד בר. כמו כן, נעצרו הקבלנים רון ומישאל יצחקי ועמרם פרץ. הקבלנים חשודים במעשים לקידום הפרויקטים "בוני התיכון" ו-"WHITE" בראשון לציון ו"חצרות המושבה" ברחובות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
עו"ד רועי בר היועץ המשפטי של עיריית ראשון לציון החשוד במעורבות בפרשת שוחד בעיריית ראשון לציון. ינואר 2014. דרור עינב
עו"ד בר בהארכת מעצרו/דרור עינב

במסגרת החקירה, ערכו שוטרי יחידה להב 433 פשיטה על בניין עיריית ראשון לציון, על משרדי הוועדה לתכנון ובנייה בעיר ועל משרדי החברה הכלכלית העירונית. שלשום הגיעו חוקרי היחידה גם לבתיהם של החשודים. הקבלנים ועו"ד בר חשודים בעבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים, הלבנת הון ועבירות על פקודת העיריות בפרשה העוסקת בעסקאות נדל"ן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully