וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נערים כיוונו לייזר לעינו של חברם, שעלול להתעוור"

6.2.2014 / 10:40

4 נערים מירושלים נעצרו לחקירה לאחר שגרמו נזק בלתי הפיך לחברם "במהלך משחק". אמו של הנפגע התלוננה והארבעה, שרכשו את העט בפיצוצייה סמוך לבית הספר, הושעו מהלימודים

כיתה מאמצת משפחה. ShutterStock
הילדים טענו כי הדבר נעשה בעת משחק. אילוסטרציה/ShutterStock

ארבעה נערים בגילאי 13-14 נעצרו היום (חמישי) על ידי שוטרי מרחב מוריה של משטרת ירושלים בחשד שהאירו בעט לייזר לעבר עינו של בן כיתתם בבית ספר בדרום העיר, ובכך גרמו לו נזק בלתי הפיך וחשש לעיוורון. לאור המקרה, בית הספר השעה את התלמידים מהלימודים. הנערים נחקרו ושוחררו בתנאים מגבילים.

המקרה אירע לפני עשרה ימים. מחומר החקירה עולה כי הנערים רכשו את עט הלייזר בפיצוצייה הסמוכה לבית הספר. על פי החשד, במהלך משחק הם כיוונו באופן ישיר את קרן הלייזר אל עינו של חברם לכיתה.

עוד מקרי אלימות בבתי הספר:
לעיני התלמידים והמורה: חתך את אוזנו של תלמיד - ונמלט
מצנע: "אסור לשתוק על אלימות של הורים נגד מורים"
חשד: בן 13 ניסה לחטוף נשק ממאבטח כדי לתקוף מורה

לאחר כמה ימים הנער החל לחוש בעקצוץ וגרד בעינו וכאבים הולכים וגוברים. רק שלשום, כאשר אמו של הנער הבחינה באודם בעינו והוא התקשה לראות, הוא סיפר לה על שאירע. האם והנער הגיעו לבדיקה במחלקת העיניים של בית החולים הדסה עין כרם, שם אובחן נזק בלתי הפיך שנגרם לקרנית עינו משום שקרני הלייזר פגעו בה באופן ישיר ויש חשש שהדבר יוביל לעיוורון בעין אחת.

האם התלוננה בבית הספר והנערים הושעו מהלימודים. אתמול הגישה האם תלונה במשטרה והארבעה עוכבו לחקירה. בחקירתם סיפרו כי הדבר נעשה בעת משחק וכי לא הייתה להם כוונה לגרום לנער נזק מכוון. הארבעה שוחררו בתנאים מגבילים והחקירה בנושא נמשכת.

לפניות לכתב: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully