וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד שיצא עשן: עשו סקס ברכב במוסך - ונמצאו מתים

קית' פייטון וסלינה ג'ונסון נמצאו מתים במכונית מונעת במוסך בפנסילבניה. בכלי הרכב נמצאו גם מריחואנה וכלים לעישון סמים. סיבת המוות: ככל הנראה הרעלת פחמן חד-חמצני

עריכה: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ'

גופותיהם של גבר ואישה בני 40 נמצאו בבוקר יום שישי האחרון במכונית במוסך במדינת פנסילביה, ארה"ב. משטרת מחוז ליקומינג העריכה כי לפני מותם קיימו קית' פייטון וסלינה ג'ונסון יחסי מין במוסך שבעיר וויליאמספורט. למסקנה הזו הגיעו החוקרים כיוון שג'ונסון נמצאה עירומה למחצה. בכלי הרכב נמצאו גם מריחואנה וכלים לעישון סמים.

אילוסטרציה. ShutterStock
השניים נמצאו במוסך ששוכר אחיו של פייטון/ShutterStock

השניים נמצאו בשעה 9:30 (שעון מקומי) על ידי אדם ששלח למקום אחיו של פייטון, השוכר את המוסך, כדי לחפש אחר קית'. לדברי המשטרה, פייטון הגיע למוסך בערב יום חמישי כדי לשים במקום דבר מה עבור אחיו. כלי הרכב שבו נמצאו, היה מונע, ולטענת החוקרים הדלק בו אזל. מותם של השניים נקבע ב-10:45, אך לדברי המשטרה הם מתו עוד קודם לכן.

סיפורים נוספים על יחסי מין שהסתיימו בטרגדיה:
צפו: פונתה לבית חולים לאחר 3 שעות של אורגזמה
ירדו מהפסים: עשו סקס על המסילה - ונדרסו

חוקר מקרי המוות של המחוז, צ'רלס קיסלינג, אמר אתמול (ראשון) כי סיבת המוות היא הרעלת פחמן חד-חמצני. זאת, לאחר שבמוסך אובחנה רמה גבוהה של פחמן חד-חמצני.

פייטון וג'ונסון אינם היחידים שמתו מרעלת פחמן חד-חמצני בימים האחרונים. סוכנות הידיעות AP דיווחה שבני זוג ממדינת יוטה מתו ביום שבת בזמן שניקו שטיחים. בני הזוג הם מריה לופז-לנדוורדה בת ה-37 וחוזליטו סולורזנו בן ה-43, בעלי עסק לניקוי שטיחים. הם השאירו את הוואן שלהם מונע במוסך סגור בזמן שנסעו ברכב אחר לבית בעיר ווסט ג'ורדן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully