וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ח"כ טיבי התקשר אליי: 'גנב, תחזיר את הטלפון שלי'"

3.2.2014 / 0:01

חיים דיין, תושב טבריה, פגש במקרה את ח"כ טיבי בתחנת דלק. לאחר מכן קיבל מטיבי טלפון זועם, שבו דרש ממנו להשיב לו את הטלפון הנייד שגנב ממנו לטענתו. "חשבתי שזו מתיחה"

אחמד טיבי במליאת הכנסת. יולי 2013. יואב דודקביץ'
ח"כ אחמד טיבי/יואב דודקביץ'

את המסע המוזר שבמהלכו הוא פגש את חבר הכנסת אחמד טיבי, חיים דיין מטבריה כנראה לא ישכח זמן רב. דיין, מנהל חברת שליחויות, היה בשבוע שעבר בדרכו ממרכז הארץ חזרה לטבריה. במהלך הנסיעה הוא עצר להפסקה בתחנת הדלק הסמוכה לצומת גלילות, שם הוא פגש את חבר הכנסת טיבי, שדקות אחדות לאחר מכן הגיח מצדו השני של הקו הפרטי שלו לשיחת טלפון מפתיעה.

עוד בוואלה! חדשות:
חשד: סייעת בגן הורתה לילדים להכות את חברם בן ה-3
שפעת החזירים חוזרת? אישה מחיפה במצב קשה מאוד
בזכות גוגל: צעיר שאומץ איתר את הוריו הביולוגיים

"כשנתקלתי בו בתחנת הדלק הנהנתי לו לשלום, אבל לא יכולתי שלא להבחין במבטים החשדניים שהוא נעץ בי. בהמשך ראיתי שמישהו מצלם את הרכב שלי אבל לא ייחסתי לזה חשיבות כי תליתי עליו שלט 'למכירה', וחשבתי שהוא רוצה לקנות אותו", סיפר דיין. "המשכתי בדרכי ואחרי כמה דקות קיבלתי טלפון ממספר חסום. בעברו השני של הקו שמעתי את קולו של לא אחר מאשר חבר הכנסת טיבי, שדרש ממני שאחזיר לו את הטלפון הנייד שגנבתי לו. בהתחלה צחקתי כי הייתי בטוח שזאת מתיחה, אבל הוא אמר לי 'אני רציני, תחזור מיד!'", הוסיף דיין.

חיים דיין תושב טבריה שטוען כי ח"כ אחמד טיבי מטריד אותו, פברואר 2014. באדיבות המצולמים
"חשבתי שזו מתיחה, אבל הוא אמר לי 'אני רציני, תחזור מיד!'". חיים דיין/באדיבות המצולמים

לדבריו, "הוא התעקש שגנבתי את הנייד בזמן שהוא היה בשירותים, אבל הסברתי לו שמכיוון ששירותי הגברים היו מלאים, 'הסתכנתי' והשתמשתי בשירותי הנשים שהיו ריקים באותה העת". על מנת להוכיח את חפותו הסכים דיין להמתין לטיבי ולמלוויו בכפר שמריהו - המקום שאליו כבר הספיק להגיע בדרכו צפונה. "הוא הגיע לשם עם הנהג שלו והם יצאו מהאוטו כמו שוטרים, כאילו עשיתי איזה פשע. הנהג שלו ניגש אליי, תפס אותי ביד ואמר לי 'בוא נגמור את זה יפה, תחזיר לי את הטלפון'", סיפר דיין. "עם הנהג היה אדם נוסף והזמנתי אותו לערוך חיפוש באוטו, כדי להוכיח שלא גנבתי שום טלפון סלולארי. הוא לא מצא כלום ואני החלטתי לנסוע משם. כשנכנסתי לאוטו, טיבי בעצמו דפק לי על הרכב, פתחתי את החלון ושאלתי אותו 'מה עכשיו?', אז הוא חזר ואמר לי בזעם: 'אני מציע לך שנגמור את זה יפה, תחזיר לי את הטלפון שגנבת לי'".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טיבי: מנהל התחנה היה עד למקרה

דיין שהבין כי מדובר במלחמה אבודה מראש, החליט להמשיך בדרכו, אבל לא הצליח להרגיע את סערת הרגשות שאחזה בו. למחרת הוא התייעץ עם עורך דין ומיד אחר כך הגיש נגד טיבי תלונה במשטרה שבעיר מגוריו, טבריה. בתלונה שהגיש התלונן כי טיבי הטריד והעליב אותו אחרי שכינה אותו "גנב". גם חבר הכנסת טיבי לא נשאר חייב וכבר באותו יום הגיש תלונה נגד דיין שנגבתה על ידי קצין משטרה בלשכתו.

"לצערנו הרב חבר הכנסת טיבי, משתמש בחסינותו כחבר כנסת ומתנהג בצורה לא נאותה כנבחר ציבור", אמר עו"ד אפרים דמרי המייצג את חיים דיין. "בכוונתי לפנות אל קצין הכנסת ואל ועדת האתיקה של הכנסת, כדי שיבחנו את מעשיו. כמו כן אנחנו שוקלים את האפשרות להגיש נגד טיבי תביעת לשון הרע על מרשי".

מלשכתו של חבר הכנסת אחמד טיבי נמסר בתגובה: "חבר הכנסת טיבי הגיש תלונה נגד חיים דיין בשל חשד לגניבת נייד בתחנת דלק סונול חוף. מנהל התחנה היה עד להתרחשויות. ההתנהגות הזאת והשקרים של הנ"ל מחזקים את החשד נגדו והמשטרה היא שתחליט לאחר חקירת התלונה".

(עדכון ראשון: 21:47)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully