וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדה: צעיף אישה נתקע בדרגנוע - והיא נחנקה למוות

גופתה של האישה, בת 48, נמצאה בתחתית המדרגות הנעות בתחנת מטרו במונטריאול. על פי המשטרה המקומית, לאחר שהצעיף שלה נתקע היא התכופפה לשחררו וגם השיער שלה נתפס במנגנון

תאונה טראגית בתחנת רכבת תחתית בקנדה: אישה כבת 48 נחנקה למוות אתמול (חמישי) לאחר שהצעיף שלה נתקע במנגנון של המדרגות הנעות המובילות לרציף הרכבת התחתית בתחנה בעיר מונטריאול. המשטרה המקומית מסרה כי כפי הנראה, האישה התכופפה בניסיון לחלץ את הצעיף שנתקע, אך גם השיער שלה נתקע, בעת שהמדרגות המשיכו לנוע תחתיה. גופתה נמצאה בתחתית המדרגות.

דובר המשטרה המקומית, ז'אן פייר ברבן, סיפר כי עדי ראייה דיווחו שראו את האישה כשצעיפה לכוד במדרגות הנעות. "בעת שניסתה למשוך את הצעיף מהמדרגות הנעות השיער שלה נתקע גם כן והכול הסתבך ביחד בקצה המדרגות", הסביר ברבן לכלי תקשורת מקומיים. "היא נחנקה, ואיבדה את הכרתה בזירה".

בסאם ג'ובראני, תושב העיר שראה את האישה מחוסרת הכרה לאחר המקרה, סיפר: "מחצית מגופה היה על הרצפה ומחצית על המדרגות. היא שכבה על גבה, פניה היו בצבע רגיל והיא נשמה". הוא עוד הוסיף כי שני אנשים ניסו לסייע לחלץ אותה.

בחברת הטרנזיט של מונטריאול טוענים כי כל המדרגות הנעות בתחנת הרכבת התחתית בעיר עומדות בתקנים. מהחברה נמסר כי זהו המקרה הראשון מסוגו. "אין לנו סטטיסטיקה מדויקת על מדרגות נעות, אך מזיכרוני אני סבור שזוהי התקרית הקטלנית הראשונה", מסרה דוברת החברה, איזבל טרמבליי לרדיו המקומי.

עוד חדשות מהעולם:
ארה"ב: מאות נחשי פיתון נמצאו בביתו של מורה
גם במשפט החוזר באיטליה: ”הרוצחת הסקסית” הורשעה
צפו: כך מצילים צנחן שהתעלף בגובה 4,000 מטרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully