וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארדואן מגלה את המאה ה-21 עם הולוגרמה משוכללת

28.1.2014 / 0:07

ראש ממשלת טורקיה נאם בפני חברי מפלגתו באיזמיר. אלא שהקהל נאלץ לשמוע את הנאום דווקא מפיה של דמות תלת-ממדית מוזרה, ששיוותה ליושב-הראש מראה שלא הותיר רושם סמכותי

מערכת וואלה!

ראש ממשלת טורקיה, רג'פ טייפ ארדואן, נאם ביום ראשון האחרון בפני חברי מפלגתו באיזמיר. ארדואן, דובר נלהב וחם מזג, שילהב את הקהל לקראת הבחירות המקומיות, שייערכו בחודש מרץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארודאן ההולוגרמי הזהיר את הקהל מקונספירציה זרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלא שארודאן לא הסתפק בנאום רגיל, והשתמש בפעלולים שכאילו הושאלו מסרטי מדע בדיוני בשנות ה-70 וה-80; הקהל זכה (או נאלץ) לראות את דמותו של ארדואן מוקרנת בענק, דרך הולוגרמות מוזרות ששיוו לו חזות מאיימת-מגוחכת.

"אנחנו הולכים לבחירות ברקע מתקפה של רשת בוגדים", הרעימה בקולה דמות ההולוגרמה של ראש הממשלה הטורקי. "אני קורא לכל המועמדים לרשויות המקומיות לא לבזבז רגע אחד מיותר".

בכלי התקשורת בטורקיה (בעיתונים שלא נסגרו בהוראת ארדואן, כלומר) היללו את "הטכנולוגיה המתוחכמת" ששימשה לתעלול האור-קולי. ועדיין, לא ברור כמה ניתן להתייחס ברצינות לנאום פוליטי ולאזהרות מפני קונספירציות, מפיה של הולוגרמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

האויב שאליו התייחס ארדואן בנאומו הוא המטיף הגולה ואיש הדת פתהוללה גולן. מאבק הכוח בין גולן לארודאן עומד ברקע פרשת השחיתות שמטלטלת את טורקיה בשבועות האחרונים. ארדואן טוען כי גולן רקם קשר עם מדינות זרות - בהן ארה"ב וישראל - כדי למוטט את שלטונו.

בראיון הראשון מאז שעבר לארה"ב ב-1999, הכחיש ביום ראשון גולן כי הוא עומד מאחורי הקנוניה. הוא אמר ל-BBC כי אין שחר לטענות שהוא שלח שופטים וחוקרים לחקור את נאמניו של ארדואן. "אני לא מכיר איש מהם, אפילו לא מאית האחוז מהם", אמר.

(עדכון ראשון: 21:00)

למטה: מקור ההשראה האפשרי של ארדואן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully