וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי חזיר נשלחו לבית הכנסת המרכזי ברומא

25.1.2014 / 19:01

חבילות עם תכולה זהה התקבלו בשגרירות ישראל ובמוזיאון יהודי בעיר. יחידה ללוחמה בטרור חוקרת את האירוע. ראש העירייה גינה המעשה, שאירע ערב יום הזיכרון הבינלאומי לשואה

ראשי חזיר במקסיקו. AP
ההערכה היא כי תכולת החבילות הובאו מבית מטבחיים בעיר. ראשי חזיר/AP

משטרת איטליה מחפשת אחר אלמוני ששלח אתמול (שישי) ראשי חזיר לבית הכנסת המרכזי ברומא, לשגרירות ישראל בעיר ולמוזיאון יהודי המציג תערוכה בנושא השואה. הראשים נשלחו בשלוש קופסות נפרדות, באמצעות חברת שליחויות שלא הייתה מודעת לתכולתן. טביעות האצבעות שהתגלו על הקופסאות נבדקות אף הן.

עם הגעתה של אחת הקופסאות לבית הכנסת, התקבלה במקום שיחת טלפון שבה נטען כי החבילה מכילה פצצה. חבלנים שמיהרו למקום פתחו אותה, ואז התגלתה התכולה, שככל הנראה הובאה מבית מטבחיים. ראש עיריית רומא, איגנציו מרינו, גינה בחשבון הטוויטר שלו את מה שהגדיר הפחדה של הקהילה היהודית בעירו. "אלה שפגעו בקהילה היהודית פגעו ברומא. אנו מגנים בתוקף את ההפחדה", צייץ מרינו.

בכלי התקשורת המקומיים דווח היום על מעשה אנטישמי נוסף – כתובות נאצה שרוססו במחוץ לבניין השייך לעירייה. הדבר מתרחש ימים ספורים לפני יום הזיכרון הבינלאומי לקורבנות השואה שיצוין מחרתיים, יום שחרורו של מחנה ההשמדה אושוויץ.

עוד חדשות מהעולם:
מצרים בוערת: "7 הרוגים בעימותים ברחבי המדינה"
הרומן בצרפת: הולנד יודיע היום לבת זוגו על פרידה?
קופים במעיין ודוב קואלה קטנטן: תמונות השבוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully