וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החמרה במצבו של שרון: "כבר לא נלחם כמו אריה"

בשעות האחרונות חלה הידרדרות נוספת במצבו של ראש הממשלה לשעבר בן ה-85, והוא מוגדר כעת אנוש, כך נמסר מבית החולים שיבא. משפחתו של שרון נמצאת כל העת לצדו

אחרי כמה ימים בהם לא דווח שינוי במצבו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון, הערב (חמישי) נודע כי ישנה החמרה משמעותית במצבו, שמוגדר כעת אנוש.

מבית החולים שיבא נמסר היום כי ההחמרה חלה במהלך שעות הצהריים, וכי משפחתו של שרון בן ה-85 נמצאת כל העת לצדו. לדברי גורם בבית החולים "במצבו הוא כבר לא נלחם כמו אריה".

בתחילת השבוע, אז ניתן העדכון האחרון על מצבו של שרון, נמסר כי מצב לבו התייצב. "סכנת החיים לא ירדה, או אולי אפילו עלתה", אמר מנהל בית החולים שיבא תל השומר, פרופ' זאב רוטשטיין. "אנחנו בהחלט לא נמצאים בישורת שממנה צפויה איזושהי הבראה. התייצבות הלב קצת השטיחה את עקומת הירידה במצבו הכללי, אבל לא יותר מזה. להערכתי במצבו, אם לא יחול מהפך שאני מגדיר 'נס', המצב נהיה גרוע יותר מיום ליום – לא משעה לשעה, אבל מיום ליום", הוסיף.

עוד בנושא:
מנהל שיבא: מצבו של שרון ”נהיה גרוע מיום ליום”
”מקווים שאריק ישוב לאיתנו, אבל המציאות אחרת”
בנט על שרון: ”מוקיר פועלו, לא שוכח את הגירוש”

אריאל שרון. GettyImages
שרון/GettyImages

שרון מאושפז זה שמונה שנים בבית החולים לאחר שלקה באירוע מוחי בינואר 2006 ושקע בתרדמת. ביום רביעי שעבר נודע כי בשל אי-ספיקת כליות שממנה הוא סובל, חלה הידרדרות במצבו של שרון, ראש הממשלה ה-11 של ישראל.

"אנחנו ממשיכים לטפל בו בכל הטיפולים שהרפואה יודעת לתת במצבים האלה", הוסיף מנהל בית החולים. "ככל שעובר הזמן נראה לי שהמצב לא נהיה יותר טוב, ואנחנו מבינים מה קורה בדרך כלל במצבים מהסוג הזה". הוא עוד ציין כי בניו של שרון לא עוזבים את מיטתו. "הם כל הזמן מחזיקים את ידו והוא לא נשאר לרגע אחד לבד", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully