וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ניו זילנד מזועזעת מילד בן 9 שיכור ברחוב

סערה בניו זילנד בשל סרטון בו נראה ילד בן 9 כשהוא שיכור ובידו פחית בירה וטוען "אני גם מעשן מריחואנה". אמו סיפרה בחקירה: חשבתי שהוא משחק ברחוב

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ'

סערה בניו זילנד בעקבות סרטון שפורסם בתקשורת המקומית בו נראה ילד בן תשע כשהוא שיכור לגמרי. בסרטון, שצולם בפארק לגלישת סקייטבורד בעיר המילטון, טוען הילד כי הוא שתה 18 פחיות בירה במהלך אחר הצהריים – מה שגרם למשטרה המקומית לפתוח בחקירה, בה התגלה כי הוא שתה "רק" שמונה פחיות ושני שוטים של אלכוהול. "אני מזועזע", אמר חוקר המשטרה גרג ניקולס לרשת הטלוויזיה NZ NEWS , "רואים בסרטון את המצב בו נמצא הילד. בלי קשר לשאלה האם הוא שתה שמונה או שמונה עשרה פחיות בירה - זה יותר מדי".

ילד בן תשע שצולם כשהוא שיכור ברחוב בניו זילנד. יוטיוב, צילום מסך
בחקירה טען הילד כי דודתו סיפקה לו את המשקאות החריפים/צילום מסך, יוטיוב

הסרטון עלה ליוטיוב ביום שלישי על ידי ברדלי גויידי, שנשמע שואל את הילד על הוריו ובתגובה זוכה ממנו לקללות. לאחר מכן הילד מספר כי כבר שתה בעבר וכי הוא גם מעשן מריחואנה ומבקש מהצלם שלא להראות את הסרטון למשטרה. משטרת העיר המילטון איתרה את אמו של הילד, שלטענתה כלל לא ידעה על מעשיו של בנה וחשבה שהוא משחק ברחוב. בחקירה טען הילד כי דודתו סיפקה לו את המשקאות, אך מחקירת המשטרה עלה כי שני המבוגרים שסיפקו לו את השתייה אינם בני משפחתו והם נעצרו. אביו של הילד, שחי בנפרד מאמו ולא נמצא בקשר עם משפחתו, אמר כי הוא "בהלם" ממה שראה. "אני רוצה להוציא את הילדים שלי מהמצב בו הם יכולים לשתות ולעשן. אני רוצה לפנות למשטרה, אבל מה הם יעשו?", הוא אמר בראיון.

הסרטון עורר תדהמה בניו זילנד, בה ישנה עלייה בשיעור צריכת האלכוהול בקרב בני הנוער. מדי יום מאושפזים קטינים רבים בבתי החולים בשל הרעלת אלכוהול ובשל תקריות אלימות תחת השפעת אלכוהול.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully