וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: פונתה לבית חולים לאחר 3 שעות של אורגזמה

צעירה מצאה עצמה בחדר מיון בעקבות יחסי מין עם בן זוגה, שסירבו להסתיים. "קפצתי כדי לגרום לזה להיפסק וגם ניסיתי לשתות יין, כלום לא עזר", סיפרה לאחר שהתאוששה

זו אולי נשמעת פנטזיה עבור חלק מאיתנו, אבל יש מי שעבורו הפנטזיה הזו הפכה לסיוט. הכירו את ליז מסיאטל, שקיימה יחסי מין מהנים עם בן זוגה אריק, אך בסיומם היא לא הפסיקה לחוות אורגזמות, בזו אחר זו. כשבני הזוג הבינו כי מדובר בבעיה של ממש, הם ניסו להפסיק את תחושת ההנאה בדרכים שונות. "קפצתי כדי לגרום לזה להיפסק, אבל שום דבר לא עזר. בעלי נתן לי יין כדי להרגיע את המערכת, ובעצם ניסינו כמעט כל דבר שיגרום לי להפסיק את האורגזמה", סיפרה ליז בכתבה ששודרה השבוע במסגרת סדרת הטלוויזיה "סקס שלח אותי למיון" של רשת TLC.

לאחר שעה שלמה של אורגזמה בלתי נפסקת, הבינו בני הזוג שאין להם ברירה אלא להגיע לחדר המיון, כדי לנסות ולפתור את הבעיה, אך גם בחדר המיון היא לא הפסיקה להתנשם בכבדות בגלל עוד ועוד אורגזמות אותן חוותה. צוות חדר המיון היה בטוח כי ליז עומדת בפני לידה, ואף הכין עבורה חדר לידה, עד שהבינו כי היא סובלת מבעיה נדירה יותר. לבסוף, לאחר כשלוש שעות, הצליחו הרופאים לטפל בבעיה באמצעות שילוב של תרופות הרגעה ותרופות להרפיית שרירים.

צפו בבני הזוג משחזרים את רגעי ההנאה והאימה

  • עוד באותו נושא:
  • אורגזמה
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully