וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנופיה פרצה לבית אמן לחימה. איך זה הסתיים?

4 עבריינים בניו מקסיקו ביקשו לפגוע בג'ו טורס ומשפחתו. הם פרצו לביתו, אך מצאו לוחם מיומן באמנויות לחימה משולבות: אחד נדקר למוות, אחר אושפז במצב קשה והיתר נמלטו

עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

ג'ו טורס, לוחם אמנויות לחימה משולבות (MMA) בן 27, שהה בערב השנה האזרחית החדשה בביתו שבניו מקסיקו עם ארוסתו ובנו, כשאחותו הגיעה סביב השעה 2:00 לפנות בוקר וסיפרה שהתנפלו עליה. מעט אחר כך, קיבל טורס שיחת טלפון מאיימת מבחור שהזדהה כחבר בכנופיית "ביג איסטסייד". "אני אהרוג את המשפחה שלך, אני אגיע אל הבית שלך", אמר לו לאונרד קלביו, צעיר בן 22, לפי דיווחים בכלי התקשורת בארצות הברית. זמן קצר אחר כך חדר קלביו לביתו של טורס יחד עם סאל גארסז ואחיו ריימונד המלווים בצעיר נוסף, נתן אבאלוס. אך כפי שגילו במהרה, קורבן הפריצה ממש לא היה חסר אונים.

אף שמאזנו של טורס בזירה עומד על ניצחון אחד מול חמישה הפסדים, מול הפורצים הלא-מיומנים הוא לא התקשה במיוחד. הוא היכה ודקר למוות את סאל גארסז והביא לאשפוזו של אבאלוס עם פצעים חמורים בפנים וראשו. שני הפורצים הנוספים נמלטו מהזירה, אך נעצרו זמן קצר לאחר מכן. לפי דיווחים בארצות הברית, הארבעה ביקשו לפרוץ לבית בשל סכסוך קודם.

כעת שוקלת המשטרה להגיש כתב אישום נגד טורס בגין הריגת הפורץ. מנגד, טוען פרקליטו כי הלקוח שלו פעל מתוך הגנה עצמית, "ונאלץ להילחם על חייו". קבוצת פייסבוק שנפתחה למען זיכויו קיבלה עד כה כ-8,000 "לייקים".

ידיעות נוספות שאסור לפספס:
תיעוד: העבריין "קוסם" סוחט במכות גבר לעיני אשתו וילדיו
ניו זילנד: עשרות לווייתנים נסחפו לחוף ומתו
סרט רע: ניסתה להחנות בסינמה סיטי ונחתה בתעלת מים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully