וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוחצים נדהמו: תשעה קרוקודילים בתוך הבריכה

תושבי עיירה באוסטרליה שמצאו מפלט מהחום הכבד הופתעו כשנתקלו בזוחל צעיר שוחה לצדם. כשגילו שהוא לא היחיד, עלה החשש כי גם אמם נמצאת בסביבה. כיצד הם נכנסו למתחם?

קרוקודילים באוסטרליה. AP
למרבה המזל, הקרוקודילים היו קטנים/AP

הטמפרטורה בעיירה האוסטרלית מאונט איזה שבמדינת קווינסלנד, אוסטרליה, טיפסה אתמול (ראשון) ל-39 מעלות. לתושבים לא נותר, אלא לחפש מפלט מהחום הכבד בבריכה המקומית. אלא ששם ציפתה להם הפתעה שלא כל אחד שש למצוא בתוך המים - קרוקודיל. למרבה המזל, הזוחל המרתיע היה צעיר ולכן קטן ובלתי מסוכן. כעבור זמן מה, משנמצאו עוד כמה כמותו, החלו עובדי המקום לחשוש שמא אמם של הזוחלים נמצאת גם היא בסביבה.

עוד חדשות מהעולם:
מחקר: הכלבים שלכם עושים קקי לכיוון צפון
פירמידות בשקיעה ומריחואנה להמונים: תמונות השבוע
האם זו התמונה שמוכיחה את קיומן של רוחות רפאים?

"הוצאנו את כל הרוחצים מהבריכה, ומצאנו חמישה קרוקודילים קטנים נוספים ששחו במים, ועוד שניים אחרים ששוטטו במתחם", צוטט בריאן רודריגז, מנהל הבריכה, ב"טיימס" הבריטי. רודריגז צפה בהקלטות הווידאו ממצלמות האבטחה של המקום במטרה לפענח כיצד עשו הקרוקודילים את דרכם אל תוך המתחם.

"אני מנחש שמישהו נכנס יחד איתם, או שהוא זרק אותם מבעד לגדר והם כבר מצאו את דרכם למים", העריך. לדבריו, "לפי הגודל שלהם, הם בני כמה שבועות לכל היותר, אז אולי מישהו משה אותם מהאגם ולקח אותם הביתה. אולי הוא החליט להשאיר אותם פה בבריכה בתור מעשה קונדס, או שהוא לא היה בטוח מה לעשות איתם לכשיגדלו".

אם לא די בשבעת הקרוקודילים, בשעות הערב אותרו שניים נוספים במתחם הבריכה. כבר אתמול הוחזרו תשעת הזוחלים הצעירים לסביבת הגידול הטבעית שלהם, הרחק מהעיירה ומהרוחצים המופתעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully