וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זו התמונה שמוכיחה את קיומן של רוחות רפאים?

מומחים לתופעות על טבעיות טוענים כי דמות שקופה שעומדת על גשר בלונדון וצולמה בערב ראש השנה היא רוח רפאים. הצלם: אין לי הסבר. לא היה שם אף אחד". צפו בתמונה ושיפטו

צלם בריטי טוען כי צילם רוח רפאים בערב ראש השנה בלונדון. בתמונה נראית דמות שקופה לבושה בבגדים מודרניים, כשהיא מביטה לעבר נהר התמזה, סמוך לגשר וסטמינסטר. הצלם המקצועי, ג'ולס אנאן, הציג את התמונה שלו לחוקרי תופעות על טבעיות וגם הם מתקשים למצוא לה הסבר מניח את הדעת. "מעולם לא קרה לי דבר כזה", אמר הצלם", "אני לא יכול להסביר את זה. לא היה שם אף אחד בזמן שצילמתי ולא השתמשתי בחשיפה כפולה או ארוכה. הראיתי את הצילום לחמישה מומחים וגם הם לא הצליחו למצוא הסבר".

רוח רפאים שצולמה בלונדון בערב השנה החדשה. Jules Annan, אתר רשמי
"לא היה שם אף אחד בזמן שצילמתי ולא השתמשתי בחשיפה כפולה או ארוכה"/אתר רשמי, Jules Annan

בין המומחים אליהם פנה אנאן נמצא גם חוקר התופעות הפאראנורמליות לי רוברטס, שאמר לדיילי מירור כי לא ניתן להסביר את התמונה כטעות של המצלמה ולדבריו נראה שיש כאן תופעה על טבעית. "בדרך כלל אני יכול להסביר 99 אחוזים מהתמונות האלה, אבל נראה לי שהוא הצליח לתעד את הדבר האמיתי. הצלם טוען שלא עשה שימוש באפקטים בתמונה ולכן בעיני זו הוכחה טובה לקיום רוחות רפאים. למרות שאנשים חושבים שרוחות רפאים צריכות להיות עתיקות, למשל מהתקופה הוויקטוריאנית, אם באמת יש תופעות כאלו הן צריכות לכלול גם רוחות מודרניות יותר". הוא טען.

רוח רפאים שצולמה בלונדון בערב השנה החדשה. Jules Annan, אתר רשמי
"המצלמה הייתה על חצובה עם חשיפה ארוכה. ה"רוח" הזו היא פשוט אדם שעומד שם במשך חלק מהזמן "/אתר רשמי, Jules Annan

למרות דברים אלו, בתגובה לתמונה שפורסמה ביוטיוב כתב אחד מהגולשים כי "במבט על שביל האורות שעל הגשר וההשתקפות שלו במים, לדעתי המצלמה הייתה על חצובה עם חשיפה ארוכה. ה"רוח" הזו היא פשוט אדם שעומד שם במשך חלק מזמן החשיפה. זה לא משהו חדש".

עוד בנשוא

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully