וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר הורשע באונס שתי בנות 14 בדיזינגוף סנטר

גלעד גרוסמן

30.12.2013 / 16:21

ולדימיר ספוז'ניקוב בן ה-23 הורשע גם בעבירות מין בשתי נערות נוספות להן סיפק סמים. הפרקליטות וההגנה סיכמו על עונש של 8.5 שנות מאסר, שטרם התקבל על ידי בית המשפט

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע היום (שני) את ולדימיר ספוז'ניקוב, בן 23 מקריית מלאכי, בביצוע שני מעשי אונס בקטינות ובביצוע עבירות מין בשתי קטינות נוספות בדיזינגוף סנטר בתל אביב. הפרקליטות וההגנה הסכימו על עונש של שמונה שנות מאסר וחצי.

עוד בוואלה! חדשות:
עדויות מעיר התופת ברוסיה: "אנשים מסתגרים בבתים"
לבנת: "לבני לא צריכה לחלק ציונים לשרים"
לכודים בקוטב: "רואים סרטי אסונות ומחכים לחילוץ"

קשיים בעדויות

על פי כתב האישום שהוגש בפברואר נגד ספוז'ניקוב, הוא נפגש במשך כחצי שנה עם קבוצת בני נוער ובגירים בדיזנגוף סנטר בתל אביב, שם סיפק לצעירים סמים בכמה הזדמנויות. לטענת הפרקליטות, בשלושה מקרים שונים, הוא הורה לשלוש נערות בנות 14 להתלוות אליו לחניון תת-קרקעי, שם ביצע בהן עבירות מין. במסגרת ההסדר הוסר אחד האישומים באונס.

כפי הנראה, במהלך התיק התגלו קשיים מסוימים בעדותן של הנערות. כמו כן, הפרקליטות רצתה ככל הנראה למנוע מהן להעיד במשפט. לבסוף הגיעו הצדדים להסדר, שכלל גם הסכמה על העונש. גזר הדין צפוי להינתן בעוד כשבועיים.

פרקליטו של ספוז'ניקוב, עורך הדין ירון גיגי, אמר כי מדובר בהסדר סביר, והוא מאמין שבית המשפט יאמץ אותו לאור הלכת בית המשפט העליון, שקובעת כי על בית המשפט ככלל לאמץ הסדרי טיעון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully