וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בערב החג: בת חודשיים נורתה למוות בביתה

המשטרה בפנסילבניה חוקרת את נסיבות מותה של התינוקת בערב הכריסמס. הרובה שממנו נורתה הירייה הבודדת שייך ככל הנראה לבן משפחתה. "לא בטוח שאפשר לתאר כמה זה קשה"

טרגדיה ערב השנה החדשה: המשטרה בפנסילבניה, ארצות הברית, חוקרת את נסיבות מותה של תינוקת בת חודשיים, שנורתה ביום שלישי בביתה בעיירה איסט למפטר. לפי דיווחים בכלי תקשורת מקומיים, התינוקת מתה מירייה בודדת, בשעה שהייתה בבית עם אדם מבוגר אחד. נתיחה נעשתה בגופתה על מנת לגלות פרטים רבים יותר על התקרית.

לאחר הירי הגיעו לביתה של התינוקת צוותים רפואיים שניסו להציל את התינוקת ופינו אותה לבית החולים בעיר לנקסטר הסמוכה – שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה תוך זמן קצר. מחקירה ראשונית של המשטרה עלה כי הרובה שבו נעשה שימוש שייך לאחד מבני משפחתה. לא פורסם מיהו החשוד, אולם נמסר כי החשוד בירי ובני משפחתה של התינוקת משתפים פעולה עם החוקרים. לדברי המשטרה, לפי שעה לא הוגש כתב אישום נגד איש.

"אנו חוקרים עדיין כיצד זה התרחש", אמר פרקליט המחוז, קרייג סטדמן. "אני לא בטוח שאני יכול לתאר כמה זה טרגי כשתינוקת בת חודשיים מתה מירי בערב הכריסמס", הוסיף. סטדמן ציין כי בשנה החולפת נהרגו באותן נסיבות שני ילדים אחרים בני פחות משנתיים.

עוד חדשות מהעולם:
מתקפת דגי פיראנה בארגנטינה: "אצבעות ילדים נכרתו"
לעיני המצלמות: השתמשו בבת 6 לשדוד חנות תכשיטים
האופוזיציה נגד ארדואן: מינוי השרים – אנטי-דמוקרטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully