וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: דקרה למוות את הפורץ שרצה לאנוס ולתעד את המעשה

לפי מסמכי החקירה שנחשפו, קן בונסטרה שפרץ לבית בוושינגטון שבארה"ב, תכנן לחטוף את הדיירת ולצלם את המעשה. לאחר מאבק עם בעלה, היא הכתה אותו עם מחבט בייסבול "עד שנשבר"

עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: אביב אברמוביץ'

שבעה חודשים לאחר שטניסון ג'ייקובסון, מאמנת כושר בת 26 מוושינגטון, דקרה למוות אדם שפרץ במהלך הלילה לבית בו היא מתגוררת עם בן זוגה – מסמכים חדשים שנחשפו השבוע בעיתון "סיאטל טיימס" מעלים כי הפורץ, קן בונסטרה, בן 48, תכנן לחטוף אותה ולבצע בה מעשים מגונים.

בונסטרה נדקר עשר פעמים באמצעות סכין מטבח על ידי מאמנת הקרוס-פיט, לאחר שנכנס לביתו של הזוג בסביבות השעה 1:40 בחודש מאי האחרון, וכוחות ההצלה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו – בחדר האוכל בבית בו הזוג התגורר, כך לפי מסמכי החקירה הרשמיים שנחשפו.

עוד בעולם:
תיעוד: חולץ אחרי 4 שעות בהן נקבר תחת השלג
הלהיט של עיירת חיזבאללה: בלון בצורת מטוס "ארקיע"
בערב החג: סנטה קלאוס שדד בנק - והשאיר "מתנה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החוקרים לא הצליחו לגלות איך הפורץ נכנס לביתם. טניסון וקייל ג'ייקובסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי הדוח, מוקדם יותר באותו היום, כשקייל, בעלה של טניסון, היה בעבודה, בונסטרה נכנס לבית דרך דלת שלא הייתה נעולה, תפס אותה בשיערה ודרש ממנה כסף. לבסוף, נמלט מהמקום עם 41 דולרים. בתם בת שבעה חודשים של הזוג, כמו גם אמה של קורבן השוד, היו בבית באותה העת.

בשיחה למוקד החירום, ניתן לשמוע את טניסון, על רקע קול הבכי של התינוקת, מספרת: "הוא נתן לי סטירה וזרק אותי לרצפה. אני רק רוצה שהשוטרים יגיעו, אני מצטערת, אני פשוט ממש מפחדת". השוטרים שהגיעו לא הצליחו למצוא ראיות שיובילו אותם לפורץ שנמלט.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

בני הזוג סיפרו בחקירת האירוע כי הלכו לישון באותו הערב רק אחרי שווידאו כמה פעמים כי כל הדלתות והחלונות נעולים. באמצע הלילה, קייל התעורר מנביחות הכלבים של הזוג, וכשהתקרב לדלת, הפורץ תקף אותו והפיל אותו לרצפה. טניסון רצה לעברם והכתה את הפורץ עם מחבט בייסבול "עד שהוא נשבר". מיד לאחר מכן, לפי המסמכים, היא "רצה למטבח, תפסה סכין ודקרה את החשוד כמה פעמים עד שהוא הפסיק להיאבק".

אמה של טניסון התקשרה למוקד החירום, וכשהגיעו הכוחות לבית, הם מצאו את הסכין המגואלת בדם בכיור, כשחלק ממנה חסר. "הנסיבות מצביעות על כך שהחשוד נכנס לבית באותו הבוקר בכוונה לבצע תקיפה מינית", אחד מחוקרי המקרה תיאר בדוח. עם זאת, לא נמצאו סימנים לפריצה, ולא ברור איך בונסטרה הצליח להיכנס לבית.

בחיפוש שנעשה, נמצאו בכיסיו של הפורץ מצלמה, באמצעותה לפי ההערכות תכנן לצלם את האונס, כמו גם קופסה של טבק ללעיסה. סליל של נייר דבק ופנס נמצאו בקרבה לגופה, לפי הדוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully