וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקטה נפלה ליד תחנת הסעה ביישוב בחוף אשקלון

כוחות הביטחון איתרו שרידי רקטת קסאם באחד היישובים בתחום המועצה האזורית חוף אשקלון. אין נפגעים או נזק. בימים האחרונים שוגרו 5 רקטות מהרצועה. "ממשיכים בשגרה"

צילום: שי מכלוף, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: לירון בארי

כוחות הביטחון איתרו הבוקר (שני) שרידי רקטת קסאם, שנורתה במהלך הלילה משטח רצועת עזה לישראל. שרידי הרקטה אותרו על ידי חבלני המשטרה של מרחב לכיש סמוך לתחנת הסעה באחד היישובים בתחום המועצה האזורית חוף אשקלון. הנפילה לא גרמה לנפגעים או לנזק.

בימים האחרונים שוגרו יותר מחמש רקטות על-ידי חמאס משטח רצועת עזה. חלקן שוגרו לעבר הים, אחת נחתה בשטח פלסטיני וביום שבת בצהריים נפלה פצצת מרגמה בשטח המועצה האזורית אשכול מבלי לגרום לנזק או לנפגעים.

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, יאיר פרג'ון, התייחס לירי ואמר כי ביישובי המועצה ממשיכים לשמור על ערנות ועל שגרת החיים. "אנחנו סומכים על צה"ל שיידע לאתר את מקורות הירי ולהשבית אותם", אמר.

עוד על המתיחות הביטחונית:
הפיצוץ בבת ים: הייאוש הפלסטיני יוצא מכלל שליטה. פרשנות
גילה את מטען החבלה באוטובוס: "תיק עם חוט אדום"
בנובמבר: רקטה התפוצצה באשכול, אין נפגעים

קסאם שנפל הבוקר ביישוב בדרום. דצמבר 2013. חטיבת דובר המשטרה
הרקטה אותרה סמוך לתחנת הסעה. שרידי הרקטה, הבוקר/חטיבת דובר המשטרה

"עוד פעם אנחנו בסיבוב הזה, זה לא מתאים לנו הסבב הזה, גם ככה החיילים לא פה והתחושה היא של הפקרות מוחלטת", כך אמרה הבוקר לירז בוגנים, תושבת המועצה האזורית חוף אשקלון. "אני חושבת שאנשי הצבא שלנו ושר הביטחון צריכים לשקול להחזיר את החיילים אלינו. אנחנו ממש על הגבול. הילדים שלנו פה, אנחנו חיים פה ורוצים להמשיך לחיות את החיים שלנו בלי לפחד".

אתמול הגיעה המתיחות הביטחונית למרכז הארץ, כשמטען חבלה התפוצץ בקו 240 של חברת "דן" בבת ים. מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי נוסעים שזיהו את מטען החבלה בגודל בינוני שהונח באוטובוס, הפנו את תשומת לבו של הנהג - שמיד הוריד את הנוסעים מכלי הרכב. השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ', שוחח עם מנכ"ל חברת דן, רפי שמואל, ושיבח גם הוא את תפקודו של הנהג. "בנקודת זמן זו, אנו מתרשמים ומבינים כי מדובר בארוע על רקע לאומני", אמר וקרא לציבור "לגלות ערנות ולדווח למשטרה על כל ארוע חשוד".

לאחר המקרה קיים מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, הערכת מצב והנחה את ראש אגף המבצעים במשטרה "להגביר את נוכחות השוטרים והערנות בריכוזי קהל בכל רחבי הארץ". המפכ"ל ביקש גם לחדד את ההנחיות לציבור לשמירה על ערנות. "האירוע בבת ים ממחיש כי איום הטרור נמצא ברקע בעיקר בימים אלו של ניסיון לקדם את המשא ומתן המדיני", אמר

לפניות לכתב אמיר בוחבוט: amirbohbot@walla.com

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully