וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוועה בארה"ב: התעללו באישה - כדי לקבל פלייסטיישן

שני החוטפים מלאס וגאס כפתו את הקורבן, גילחו את ראשה, החדירו לגופה תרופות ואיימו להדביק אותה באיידס, רק כדי לקבל את קונסולת המשחקים המפורסמת. הם תיעדו את המעשים

פלייסטיישן 4 PSP. AP
מכשיר פלייסטיישן 4. החוטפים ארבו לקורבן מחוץ לדירתה והתנפלו עליה באלימות/AP

גבר ואישה מלאס וגאס הועמדו לדין בסוף השבוע, בגין התעללות מחרידה באישה צעירה, שכל מטרתה הייתה להשיג מכשיר פלייסטיישן. הקורבן, בת 30, סיפרה למשטרה כי השניים ארבו לה ברחוב בשעה 01:30 בלילה. הם התנפלו עליה, חנקו אותה, וגררו אותה פנימה אל הדירה, שם החזיקו אותה בת ערובה.

החוטפים - גבר ואישה - כפתו את הקורבן לכיסא בעזרת כבל חשמלי מאריך, גילחו חלקים מראשה ואיימו להרוג אותה, אם לא יקבלו לידיהם את קונסולת המשחקים הפופולרית. בין היתר, אמרו לה: "נביא מישהו עם איידס שישכב איתך".

דוח המשטרה, שפורסם במקומונים בלאס וגאס, זיהה את שני החוטפים בשמות כריסטופר האנטר ו-רוזה גרסיה. נמסר כי הם החזיקו את האישה בדירה במשך שש שעות.

האנטר וגרסיה התגוררו בעבר בדירתה של הקורבן וכנראה הכירו אותה. הם הקציבו לאחד מידידיה של האישה שש שעות וחצי כדי לספק להם את המכשיר הבידורי. הידיד לא עמד במשימה ושב לדירה כדי לבקש "הארכה". כדי לזרז אותו ולאיים עליו, החוטפים מזגו לגופה של הקורבן אלכוהול וגלולות שונות.

אם לא די בכך, השניים צילמו את ההתעללות בווידאו, וטענו כי הפיצו את הסרטון בדואר האלקטרוני. לבסוף, ידידה של הקורבן הזעיק את המשטרה, שעצרה את החוטפים. הם שומרים על שתיקה.

חדשות נוספות מהעולם:
הטייס התאבד, והרג עמו 33 נוסעים: "ננעל בתא"
תפנית בלחימה בלוב: לראשונה - פיגוע התאבדות
צלם סורי בן 17 נהרג בקרב על בית החולים בחלב

(עדכון ראשון: 19:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully