וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של אייל גולן יישאר במעצר בית: ”החשד מבוסס”

8.12.2013 / 10:30

אף שהמשטרה ביקשה להאריך את מעצרם של דני ביטון וצחי אסולין בשלושה שבועות, השופט הורה להאריכו בשלושה ימים בלבד. פרקליטו של ביטון: "התיק על כרעי תרנגולת"

צילום: דניאל בוק, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ'

(צפו: אביו של אייל גולן שוחרר למעצר בית)

בית משפט השלום בתל אביב האריך הבוקר (ראשון) בשלושה ימים נוספים את מעצר הבית של דני ביטון, אביו של הזמר אייל גולן, כמו גם את מעצרו של מקרובו של גולן, צחי אסולין, החשודים בבעילת קטינות, בהדחתן לשימוש בסמים, בסרסרות ובשיבוש הליכי חקירה. השופט, שמואל מלמד, קבע כי השניים יישארו במעצר בית מלא עד יום רביעי, ולאחר מכן ישהו במעצר בית לילי בלבד במשך ארבעה ימים נוספים.

המשטרה ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרם של השניים בשלושה שבועות נוספים, אולם השופט דחה את הבקשה. למרות המעצר הקצר, השופט מלמד ציין כי "חומר הראיות מבסס את החשד הסביר נגד החשודים".

עוד על פרשת הקטינות:
אייל גולן תובע את הבלוגר: "הציג אותי בלעג ובבוז"
דעה: החברה הישראלית היא שרמוטה פוריטנית
אביו של גולן שוחרר לביתו; "די ראיות לכתב אישום"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"חומר הראיות מבסס את החשד הסביר נגד החשודים". ביטון וגולן/מערכת וואלה!, צילום מסך

סנגורו של ביטון, עו"ד שרון קינן, ביקש לשחרר אותו לחלוטין ממעצר הבית, ואמר בדיון: "אם גם היום אי אפשר אפילו להגיש הצהרת תובע, משמע שהתיק על כרעי תרנגולת". סנגורו של אסולין, עו"ד בני נהרי, אמר אחרי הדיון כי הדברים מדברים בעד עצמם. "השופט סבר ששלושת השבועות שביקשה המשטרה הם תקופה מוגזמת ואישר רק שלושה ימים", אמר.

ביטון ואסולין שוחררו למעצר בית בתנאים מגבילים לפני כשבוע וחצי, בהסכמת הצדדים, בתום שבוע שבו שהו השניים במעצר. גולן עצמו, שנחשד בבעילה בהסכמה של קטינות, נשלח אף הוא בתחילה למעצר בית, אולם לפני שבועיים שוחרר.

עדה בתיק שנעדרה שבועיים שבה לביתה

בתוך כך, אחת הנערות המעורבות בתיק החקירה בפרשה, אשר נעדרה מביתה בשבועיים האחרונים שבה הבוקר לביתה. הנערה, ששימשה עדה בתיק וכבר מסרה את עדותה, הייתה אמורה לעבור לפנימייה, אך ברחה מביתה ועקבותיה נעלמו מאז. הבוקר היא שבה לבית משפחתה.

הפרשה, שזכתה לשם "משחקי חברה", החלה לפני כמה חודשים כאשר למשטרת תחנת גלילות הגיע מידע על כך שקטינה קיימה יחסי מין עם מפורסמים. בגלל רגישות המקרה, הועברה החקירה למחלק נוער תל אביב. בדיון בבית משפט השלום בתל אביב בשבוע שעבר עלה כי אחת מהקורבנות לכאורה בפרשה היא קרובת משפחתו של אסולין. על פי החשד, אסולין קיים יחסים בהסכמה עם הקטינה, אף שידע את גילה. כמו כן, עלה בדיון כי קיים חשד לפיו חלק מהקורבנות לכאורה עסקו בזנות לפני ההיכרות עם החשודים.

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully