וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: חייל אולץ לשתות 16 צ'ייסרים ברצף – ומת

טוראי בן 21 חגג את קידומו בתפקיד עם חבריו ליחידה שהכריחו אותו לגמוע קוקטייל אסור בצבא הבריטי. אשתו רצתה לעזור, אך חבריו סירבו. "יש תרבות של 'הטבעת' אנשים באלכוהול"

מסיבת הפרידה של חייל בצבא בריטניה מבסיסו הסתיימה בטרגדיה: טוראי אנדרו מורגטרויד בן 21 מת בערב המסיבה לאחר שחבריו ליחידה הפעילו עליו לחץ חברתי כבד לשתות שתי כוסות שבכל אחת מהן שמונה "שוטים" של משקאות אלכוהוליים חריפים שונים בזו אחר זו, כאשר חגג את קידומו בחודש פברואר את קידומו לתפקיד חדש. כך דווח הערב (רביעי) בכלי תקשורת בממלכה המאוחדת, לאחר שהפתולוג שבדק את נסיבות מותו הודיע כי יפעל מול ראשי הצבא כדי לשנות את "תרבות השתייה" בקרב החיילים.

כותרות נוספות מבריטניה:
מוות מסתורי: לא נראתה 30 שנה - ונמצאה מתה בביתה
משפחה שכזאת: בריטית בת 28 הפכה לסבתא רבתא
איך הוכיחה האם הבריטית עד כמה "קשוח" התינוק שלה?

החייל, שלדברי חבריו לא נהג לשתות אלכוהול לעתים קרובות, פשוט התעלף ונחנק למוות מקיאו במהלך המסיבה שנערכה בבר הצבאי בבסיס חיל האוויר שבו שירת במחוז וילטשייר. רק לאחר שחבריו לקחו אותו לביתו הם הבחינו כי הוא לא נושם. אלמנתו של מורגטרויד, שוני, סיפרה כי כבר לאחר שבעלה גמע את הכוס הראשונה היא הייתה מודאגת כל כך שהציעה לשתות בעצמה את הכוס השנייה אולם חבריו לא התירו לה.

הקוקטייל המיוחד שאותו רקחו החיילים למורגטרויד מכונה בצבא הבריטי "טופ שלף", והוא מכיל מנה מכל אחד משמונת המשקאות האלכוהוליים שמצויים בבר הצבאי. הוא נאסר בפקודה מראשי הצבא, אולם מנהל הבר וחבריו של החייל שמת לא היו מודעים לכך. הפתולוג המחוזי איאן סינגלטון הביע דאגה מהמקרה. "אני חושש שישנה תרבות של 'הטבעת' אנשים באלכוהול, ואני חושש שהתרבות הזאת אינה ייחודית לבסיס הזה". הפתולוג קבע כי בעת שנחנק מקיאו, סבל החייל גם מהרעלת אלכוהול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully