וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב הילד שהתאבד: "משהו הציק לו, לא הצלחתי להגיע אליו"

אביו של הילד שתלה את עצמו בחדרו בזמן הדלקת הנרות סיפר שלבנו היו קשיים בבית הספר החדש, אך סירב להאמין שהתלמידים עשו עליו חרם. "לא מבין איך זה הגיע למצב כזה קיצוני"

צילום: שי מכלוף, עריכה: יותם בן-דוד

משפחתו של הילד בן 12 שנמצא אמש כשהוא תלוי בחדרו בזמן הדלקת הנרות מתקשה להבין מדוע החליט לשים קץ לחייו. אביו של הילד סיפר היום (שלישי) כי בנו החל השנה ללמוד בבית ספר חדש וכי תחילה "היו חיכוכים", אך לדבריו "זה עבר". "לא הצלחתי לחדור אליו", הודה האב בשיחה עם כלי התקשורת מחוץ לבית המשפחה בבאר שבע. "ביקשתי ממנו 'תספר לי, אני כמו חבר שלך. ספר לי מה מציק לך'".

עוד בחדשות:
הדיווח מאמש על הילד שתלה עצמו בזמן הדלקת הנרות
הערב: הרוגה ו-22 פצועים, רובם ילדים, בתאונה באזור עין גדי
דיווח: "צוות צרפתי יקבע כי ערפאת לא מת מהרעלה"

הילד מבאר שבע שעל פי החשד התאבד אמש. דצמבר 2013. באדיבות המשפחה
הילד שהתאבד/באדיבות המשפחה

עם זאת, האב סיפר כי לאחרונה בנו הסתגל לבית הספר החדש. "אני יודע שיש לו פייסבוק וקבוצה בפייסבוק ושמתכתבים אתו ואומרים לו שהוא חתיך, אז לא היה מצב ששמו עליו איקס", העריך, "הוא היה חברמני". הוא הוסיף: "אני לא מבין איך זה הגיע למצב כל כך קיצוני בממדים שאי אפשר להבין". בתשובה לשאלה אם חש שבנו היה עצוב, השיב: "הוא לא רצה לדבר אתי. אמרתי לאישה בואי נלך לעזרה ונראה מה עם הילד, והילד פתאום אומר שהכול בסדר בבית הספר". האב טען כי אם התנכלו לבנו בבית הספר, הסיבה לכך הייתה קנאה בגלל קשריו הטובים עם הבנות.

הוא סיפר על התרחשות האירועים של ליל אמש. "הדלקנו את נרות החנוכה, ואיזה רבע שעה אחרי זה אני שומע את הצרחות של (הבת הקטנה) ואני רואה אותו פרוש על הרצפה", שחזר. "לקחתי אותו בידיים ועשיתי החייאה כמו בצבא. מה שיכולתי. הוא לא הגיב. ניסיתי הכל - הוא עדיין לא הגיב. הבנתי שזהו". הוא תיאר שבנו קשר את עצמו עם סמרטוט מסביב לגרון. "מסביב לצוואר שלו היה סימן כחול. זה מסביר שהוא היה במצב הזה המון זמן. חמש דקות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

"ילדים צריכים לשמוע בקול אבא"

הוא סיפר על יחסיו עם בנו. "אף פעם לא חשבתי על עצמי כאבא של 'לא עשית שיעורים אז שב בעונש'", אמר. "אני הייתי בגישה אחרת. פעם הייתי מתאמן והיינו יוצאים החוצה לשדה ורצים ועושים תרגילים של צבא. צריך ללמוד את זה כדי לחזק את סיבולת לב הריאה, אבל לא נתתי לו להרגיש שאני אבא. במקום ללמוד למבחן, אתה יושב ורואה טלוויזיה, משחק במחשב ולא מתכונן. והציונים מדברים בעד עצמם. גם אשתי אומרת לו 'לך תתכונן'. אבל בין זה לבין מה שקרה...".

האב ביקש להעביר מסר לילדי ישראל – וילדים בכלל. "תשמעו בקולו של אבא", אמר, "אבא עובד בחוץ. אבא רואה את מה שקורה בכל הארץ. אם זה נהג אוטובוס או במפעל הוא מגיע הביתה ומסביר לכם לא לעשות את הדברים האלה". לדבריו, גם כאשר אב כועס על ילדיו, זו אינה סיבה שהם יעשו "מעשים טיפשיים". "לא יכול להיות שעל עונש מטומטם שבסוף הייתי מוותר לו - הוא עושה קשירה לעצמו".

סגן-ניצב חיים דמרי, קצין נוער, אמר כי "מפאת כבוד המשפחה והעובדה שהתיק מצוי בחקירה איני יכול לפרט מה בדיוק נמצא שם בחדר או מה נבדק ואותר". לדבריו, "היו ממצאים בחדר שתפסנו, ששפכו אור על הפרשה אבל קשה להוציא החוצה. אנחנו בודקים וכשיהיו ממצאים אז נדווח". הוא הודה כי כיוון החקירה המרכזי הוא התאבדות, אך הוסיף כי כל כיווני החקירה נבדקים, בהם האפשרות שמדובר במשחק שהשתבש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully