וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בבריטניה: גזע כלבים חדש ש"יכול להרוג אריה"

בבירמינגהאם התגלו גזעים מסוכנים שהוברחו ממדינות אחרות. עבריינים מרביעים אותם זה עם זה במטרה ליצור גזע אימתני יותר. מומחה: "הם עלולים להיות קטלניים"

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: לירון בארי

בבריטניה הזהירו היום (ראשון) מפני התפתחות מדאיגה בתופעת הכלאת הכלבים בקרב עבריינים. לדברי מומחה מטעם ארגון לשמירה על זכויות בעלי חיים במדינה (RSPCA), אותם עבריינים המעוניינים לייצר גזעים מסוכנים של כלבים מבריחים לעיר בירמינגהאם כלבים אימתניים ממדינות אחרות ומרביעים אותם זה עם זה במטרה ליצור כלבים מאיימים במיוחד לצורך קרבות כלבים והפחדה באמצעות כלבי שמירה.

עוד על כלבים מסוכנים:
זעזוע באנגליה על מות בת 4, שנטרפה בידי כלב המשפחה
טרגדיה באוסטרליה: כלב המשפחה תקף והרג פעוט
המטפלת הצילה את התינוק מלוע הכלבים: "נס משמיים"

קרב כלבים בפקיסטאן. AP
חלק מהכלבים שנמצאו בבירגינהאם הוברחו מפקיסטן, שם הם משמשים לקרבות כלבים/AP

ראש יחידת המבצעים המיוחדים של RSPCA, מייק בוצ'ר, אמר ל"דיילי סטאר" הבריטי כי המגמה מתפשטת ברחבי המדינה ועל אנשים להיזהר במיוחד מפני תקיפות כלבים. "אני לא מנסה להפחיד אנשים, אבל זאת המציאות ברחובות", אמר. "תוצאת ההכלאות האלו היא כלבים שעלולים להיות קטלניים".

אחד מגזעי הכלבים שאותרו בחזקת עבריינים מבירגינהאם הוא הבורבול, שהוברח מדרום אפריקה, שם הוא משמש לציד אריות. גזע אחר הוא מסטיף המשמש לקרבות כלבים בפקיסטן. גידולם של כלבים משני גזעים אלה אסור על פי החוק בבריטניה. האזהרה מפני הכלבים המסוכנים מגיעה בעוד הממלכה עדיין מזועזעת ממותה של ילדה קטנה, שננשכה למוות על ידי כלב המשפחה. לקסי ברנסון, בת ארבע, הותקפה החודש בביתה בעיירה מאונטסורל שבמחוז לסטרשייר. ברנסון נשארה בבית ולא הלכה לגן הילדים מכיוון שהייתה חולה. ככל הנראה, הכלב שתקף אותה הוא כלב בולדוג. הכלב מת זמן קצר אחרי התקיפה, לאחר שהאם דקרה אותו בזמן שנאבקה בו כדי שישחרר את בתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully