וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: דרור אלפרון חשוד ברצח כפול בפתח תקווה

27.11.2013 / 17:04

בנו של יעקב אלפרון ושני בני דודתו הם העבריינים שנעצרו בחשד למעורבות ברצח אלי עורקבי וערן פרטוש בפתח תקווה ביוני. מעצרם הוארך ב-6 ימים, חרף חתונתו של דרור בשבוע הבא

צילום: דניאל בוק, עוז מרון, קובי אליהו; עריכה: יותם בן-דוד; קריינות: אביב אברמוביץ'

דרור אלפרון הוא העבריין שנעצר היום (רביעי) בחשד למעורבות ברצח אלי עורקבי וערן פרטוש בפתח תקווה לפני חמישה חודשים – כך הותר לפרסום. יחד עמו, נעצרו גם שני בני דודתו, אלי וראובן אלפרון. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרם של השלושה בתשעה ימים, אך בית משפט השלום בכפר סבא האריך אותו בשישה ימים בלבד. זאת, חרף בקשותיהם להפחית את ימי המעצר, בעיקר של דרור, שעתיד להתחתן ביום שלישי הבא.

החיסול הכפול אירע בחודש יוני האחרון. עורקבי, תושב העיר בן 35, ופרטוש, בן 42, אף הוא תושב העיר, נורו למוות בידי שני רוכבי אופנוע לעיני עוברים ושבים בשכונת עין גנים בעיר. גבר נוסף נפצע באורח בינוני עד קשה.

עוד על החיסול הכפול בפתח תקווה:
הרצח הכפול בפתח תקווה: בן משפחת פשע נעצר
אחותו של יעקב אלפרון חשודה במעורבות ברצח כפול
חשד לחיסול כפול: שני הרוגים מירי בפתח תקווה

שני הרוגים ופצוע באירוע ירי ברחוב משמר הירדן פ"ת, יוני 2013. יותם רונן
זירת החיסול הכפול בפתח תקווה/יותם רונן

דרור אלפרון הוא בנו של יעקב אלפרון, שעמד בראש אחת ממשפחות הפשע המוכרות בישראל וחוסל לפני חמש שנים כשמטען חבלה שהוצמד למכוניתו התפוצץ בעת שנסע בדרך נמיר בתל אביב. אלי וראובן אלפרון הם בניה של אחותו של יעקב, חיה, אשר נעצרה בעצמה בחשד למעורבות ברצח הכפול – אך שוחררה ביום שני מהמעצר ללא תנאים מגבילים. על פי החשד, היא ייעצה ככל הנראה לבניה המסוכסכים עם אחד הנרצחים לרצוח אותו. אלפרון מצדה טוענת כי עבדה בזמן הרצח ואין לה יד ורגל בחיסול.

עורקבי נשלח בשנת 2001 למאסר בגין הריגתו של אלון מיכאלי בגלל ויכוח על שימוש בכיסא נוח בחוף הים בתל אביב. בשנת 2000 הודה במסגרת הסדר טיעון כי הרג את מיכאלי, בן 29 במותו, באמצעות חפץ חד. באפריל 2001 נגזרו עליו שלוש שנות מאסר בפועל, וסנגורו דאז, עורך דין משה שרמן, טען: "הסכמנו להודות בהריגה למרות שמרשי לא באמת ביצע את המעשה. זה פשוט היה המוצא המשפטי הטוב ביותר מבחינתנו".

לפניות לכתב שבתי בנדט: sben72@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully