וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיקה מעיקה

24.11.2013 / 9:30

אל תמעיטו בערכה של נשיקה- היא עשויה לחרוץ את גורל הקשר כולו. על מנת שלא תעשו טעויות על הדייט הראשון, אספנו בשבילכם את 8 הנשיקות הגרועות ביותר שנצפו על המסך הגדול. שלפו מחברות, יש שיעור לשון

בכל סרט הוליוודי זה קורה. הרגע בו הזוג מתאחד, שפתיים נפגשות וקסם קורה על המסך. זוהי כמובן סצנת הנשיקה, שחיכינו לה לרוב במשך 90 דקות. כבר הצגנו בפניכם את הנשיקות הטובות ביותר בהוליווד, אך האמת היא שישנם לא מעט סרטים המציגים נשיקות לא פוטוגניות במיוחד. אם אתם רוצים להיות מאסטרים בצרפתית, למה שלא תלמדו מטעויות של אחרים? קבלו 8 נשיקות שיגרמו לכם לחשוב פעמיים לפני שאתם דוחפים את הלשון שלכם לפה של מישהו אחר.

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

דמי מור ופטריק סוויזי ב"רוח רפאים"

"רוח רפאים" (Ghost), סרט מתח משנת 1990 הנחשב לקאלט, זכה בפרסי אוסקר על התסריט המקורי הטוב ביותר ועל שחקנית המשנה הטובה ביותר ואיכשהו התחמק מפרס הראזי על הנשיקה הגרועה ביותר. אז נכון, פטריק סוויזי מגלם בסרט רוח, כך שאפשר להבין למה לגברת מור היה כל כך קשה לנשק אוויר, אבל מטרת הסצנה הייתה לרגש ואם הנשיקה לא הצליחה לעשות את זה, היה עדיף להיפרד בחיבוק.

צ'רלי שין וולריה גולינו ב"לרקוד עם טייסים"

בפרודיה "לרקוד עם טייסים", גם הוא משנות ה-90 המוקדמות, הפסיכיאטרית היפיפייה (ולריה גולינו) לוחשת בתשוקה לטייס הקרב האמריקאי (צ'רלי שין) את הציטוט המפורסם "נשק אותי, נשק אותי כאילו מעולם לא נישקת אותי לפני" (נשים יגידו שזה משפט רומנטי אבל אותנו הגברים זה בעיקר מחרמן) ושין, בתגובה, אכן מנשק אותה כאילו מעולם לא נישק לפני. נכון שזו פרודיה, אבל מדובר כאן בשיעור חשוב לכל הנשקנים הגרועים באשר הם: נשיקה צרפתית זה רק בפה אז תפסיקו ללקק לבחורות את הסנטר!

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

כריס אוונס וצ'יילר לי ב"קטע מהסרטים"

לא קל לעשות פרודיה על סרטי נעורים. הם גם ככה נורא מביכים ופתטים, אז כמה נמוך עוד אפשר לרדת? אז זהו, ש"בקטע מהסרטים" הרף נמצא כל כך למטה, שלעומתו סרטי הנעורים הם סוגה עילית. ובכל זאת, אי אפשר להוריד את החיוך כשצופים בכמעט נשיקה שהייתה שם בין כריס אוונס וצ'יילר לי. לקטע הבא יש לקח חשוב: אם גם אתם מתנשקים בעיניים סגורות (כי להתנשק בעיניים פתוחות זה קריפי), שימו לב שיש לסגור אותן רק כשהשפתיים שלכם נוגעות בזו של האחר, ולא שנייה לפני, אחרת זה מה שיקרה לכם.

אדי מרפי ואדי מרפי ב"הפרופסור המטורף 2"

אין שום סיכוי שפספסתם את הסרט שהכתיר את אדי מרפי לאיש בעל אלף הפרצופים, או שזה ג'ים קארי בעצם? בשני סרטי "הפרופסור המטורף" מגלם מרפי לא פחות מ-8 דמויות שונות, כשבסרט השני הוא אפילו נאלץ להתנשק עם אחת מהן, כלומר, להתנשק עם עצמו. הדמות שנבחרה להתנשק עם באדי לב (אדי מרפי בגרסה הרזה) היא הסבתא, מה שהופך את הסצנה הזאת לקשה מאוד לצפייה, לא רק בגלל השיניים התותבות, הריר והשדיים הנפולים של הסבתא. בעצם כן, רק בגללם.

צ'רלטון הסטון וקים האנטר ב"כוכב הקופים"

"כוכב הקופים" (1968), שנבחר לאחד מ-500 הסרטים הגדולים ביותר בכל הזמנים וזכה לסרטי המשך מוצלחים לא פחות ושני רימייקים, מביא לנו סצנת נשיקה לוהטת משהו בין אסטרונאוט בלונדיני (צ'רלטון הסטון) לקופה שרמנטית (קים האנטר). קצת לא פייר מצידנו להכניס נשיקה עם קוף לרשימה, כי יחסית לעובדה שהוא מתנשק עם חיה, הוא דווקא עושה את זה לא רע בכלל. מצד שני, היא קוף. זאת סיבה מספיק טובה לא לאהוב את הרעיון.

לאה תומפסון ומייקל ג'יי פוקס ב"בחזרה לעתיד"

בסרט הראשון בטרילוגיית "בחזרה לעתיד", מרטי (מייקל ג'יי פוקס) מוצא את עצמו בטעות בעבר, בשנת 1955 ליתר דיוק, אז אמו (לאה תומפסון) הייתה עוד תלמידה צעירה בבית הספר. האימא מתאהבת בבנה, מבלי לדעת כמובן על הקשר הביולוגי ביניהם ומנשקת אותו. התוצאה כמובן מביכה.

מיה קירשנר ובברלי פוליסין ב"קטע מהסרטים"

שוב אנחנו בסרט הזה, והפעם מדובר בנשיקה לסבית חוצה כל גבול אפשרי של מיה קירשנר הלוהטת ובברלי פוליסין המקומטת. כאן אני מציב בפניכם סוגיה מעניינת: האם הסצנה הזאת מגעילה או מחרמנת? יגידו חלק שנשיקה לסבית, לא משנה מי המעורבות בעניין, תמיד תהיה קצת מחרמנת. מצד שני, העובדה שפוליסין היא בגיל של סבתא שלכם ושהנשיקה משאירה אחריה שובל רוק לא הגיוני, קצת שוברת את הטענה הזאת.

ג'ים קארי ולורן הולי ב"טיפשים בלי הפסקה"

סרט הקומדיה המטופש להפליא, "טיפשים בלי הפסקה", שהביא לחיינו את ג'ים קארי, שנייה לפני שהתאהבנו בו ב"המסכה" ודקה לפני שהצטערו על כך, חשב שזה יהיה נורא מצחיק לראות את קארי חונק בנשיקה את בחירת ליבו. טוב, זה קצת מצחיק, אבל זה בוודאי לא שיעור טוב לגברים שלא מבינים הומור.

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully