וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת "משחקי חברה": הוארך מעצר אביו של אייל גולן

21.11.2013 / 12:09

הותר לפרסום כי האב, החשוד בבעילה אסורה בהסכמה, בסרסור בקטינות ובהדחה לסמים הוא דני ביטון. גולן עצמו נחקר במשטרה. שלושה חשודים נוספים נעצרו היום בחשד למעורבות בפרשה

צילום: דניאל בוק, טל אנגלנדר, אבי כהן; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

נמשכת חקירת פרשת הזמרים והנערות: בית משפט השלום בתל אביב האריך הבוקר (חמישי) בארבעה ימים את מעצרו של דני ביטון, אביו של הזמר אייל גולן, החשוד בבעילה אסורה בהסכמה, בסרסור בקטינות ובהדחה לסמים. גם מעצרו של חשוד נוסף בפרשה, צחי אסולין, החבר בצוות ההפקה של גולן ונחשב לאחד האנשים המקורבים אליו ביותר, הוארך בארבעה ימים.

בזמן הדיון בבית המשפט עצרו החוקרים שלושה חשודים נוספים בפרשה, מהם אחד שזוהה כמקורב של הזמר גולן. חמשת החשודים הנוספים בפרשה, בהם אייל גולן עצמו, נחקרים במשרדי ימ"ר תל אביב. אתמול גבו החוקרים את גרסאותיהם והיום הם צפויים לעמת אותם עם עדויות הנערות, אך עד כה לא הוחלט במשטרה אם לעמת את החשודים עם הנערות פנים מול פנים. גורם במשטרה מסר כי לפי שעה התיק נגד גולן חלש יחסית, אך ייתכנו שינויים בהתאם להתפתחויות בחקירה.

פרשת הזמרים והנערות - כל הכותרות:
אביו של אייל גולן יובא הבוקר להארכת מעצר
הותר לפרסום: אייל גולן הוא הזמר המעורב בפרשת הקטינות
מסרונים ותיק לואי ויטון: הראיות נגד גולן ואביו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מכחיש את כל המיוחס לו". אביו של גולן בבית המשפט, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מבחינה מוסרית השימוש בתמימותן של בנות המבקשות לגעת בזוהר מהווה פגיעה חמורה באותן קטינות", ציין השופט שמואל מלמד. "קיימת תשתית ראייתית המבססת חשד סביר נגד החשודים", אמר.

המשטרה ביקשה להאריך את מעצר החשודים בשמונה ימים. "כל המעשים המסוכנים בוצעו תחת עיני המשטרה, ותחת חקירה של כמה חודשים", אמר בדיון נציג המשטרה. עוד הוא ציין כי הנערות העידו שקיבלו כסף ומתנות יקרות בתמורה לקיום יחסי מין .

על פי נציג המשטרה, החשד לביצוע המעשים המיוחסים לאביו של אייל גולן ולאסולין, שכונה בחבורה "הפות-מנג'ר", עלה כבר לפני חצי שנה, והמשטרה חושדת שהפעילות נמשכה עד ממש סמוך לפיצוץ בתקשורת, לפני כשבוע. הוא עוד הוסיף כי החשיפה בתקשורת פגעה בחקירה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

במהלך הדיון בהארכת המעצר, סיפר סנגורו של האב, עו"ד שרון קינן, כי אתמול, בדיוק לפני שנעצר, קיבל האב מסרון מאחת הנערות, שבו סיפרה כי הכריחו אותה להעיד נגדו. בתום הדיון, ציין עו"ד קינן: "מן הסתם, כשלקוח מגיע לבית המשפט והוא עצור, ההרגשה לא טובה. כשלקוח טוען לחפות ולא מאמינים לו בשלב הזה, זו הרגשה עוד יותר לא טובה". לדבריו, ביטון לא היה בשום קשר עם בנו בשבוע האחרון, כדי למנוע חשד לשיבוש כזה או אחר. "החשוד מכחיש את כל המיוחס לו", הדגיש.

עו"ד בני נהרי, המייצג את צחי אסולין, אמר כי ישקול אם לערער על החלטת השופט. "דיברתי עם הלקוח שלי, הוא ענה על כל השאלות, מכחיש לחלוטין כל מה שהטיחו בפניו, ענה על כל השאלות. הוא לא שמר על זכות השתיקה, ונקווה שבאמת המשטרה תעשה את עבודתה והוא ישוחרר - או היום, או מחר".

גולן, שעוכב אתמול לחקירה בחשד לבעילה אסורה בהסכמה של שתי קטינות, להדחת קטינות לשימוש בסמים ושימוש בסמים, שוחרר אמש לחמישה ימי מעצר בית, אחרי שנחקר במשך 14 שעות. הוא הכחיש את כל החשדות המיוחסים לו.

אתמול בשעות הצהריים הותר לפרסום כי גולן הוא הזמר החשוד בפרשה, שנחשפה לפני כשבוע. בלשי הימ"ר הגיעו בשתי ניידות לבית אביו של גולן באזור מישור החוף, וערכו חיפושים במקום, כמו גם בכלי רכב. בתום החיפוש שארך כשעה עוכב האב, שלפי החשד היה זה ששידל את הקטינות המעורבות. שלושה בני אדם נוספים עוכבו לחקירה, בהם גם יחצ"ן הקשור לזמר. כל המעוכבים נחקרו בנפרד במשרדי הימ"ר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרשת "משחקי חברה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בימ"ר הסבירו בשיחה עם וואלה! חדשות כי החליטו שלא לזמן את גולן לחקירה ביום ראשון כדי לא להביך אותו, שהרי ביום זה משודרת בשידור חי "הכוכב הבא" בה הוא משמש שופט. חלק מהמעורבים בפרשה הנם שומרי שבת ולכן הוחלט לעכבם לחקירה אתמול - ולא היום - כדי לאפשר לחוקרים מספיק זמן לחקור אותם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפרשה החלה לפני כמה חודשים כאשר למשטרת תחנת גלילות הגיע מידע על כך שקטינה קיימה יחסי מין עם מפורסמים. בגלל רגישות המקרה, הועברה החקירה למחלק נוער תל אביב. המשטרה התייחסה בסוף השבוע לפרשה ולחשודים, והסבירה כי הידיעות המודיעיניות שנאספו בחודשים האחרונים נבדקו על מנת לאמת את החשדות. במשטרה הבטיחו אז כי המעבר לחקירה גלויה והזמנת החשודים לחקירה תחת אזהרה יתאפשר רק אם העדויות וחומר החקירה יצביעו על חשד מבוסס וממשי לביצוע עבירות פליליות.

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

עדכון ראשון: 9:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully