וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולך ומתקדר: גשם מקומי וסופות רעמים הלילה ומחר

אחרי ימים חמימים, החלה מערכת סתווית להשפיע על אזורנו. הטמפרטורות יירדו, וממטרים מקומיים עשויים לרדת בכל רחבי הארץ. היום יש חשש לשיטפונות בדרום ובמזרח. בשלישי יתבהר

אחרי ימים ארוכים של יובש, חזר אתמול (ראשון) הגשם לביקור. הממטרים אמנם בעלי אופן נקודתי, אולם הם יכולים להופיע באזורים שונים של הארץ עד יום שלישי בבוקר.

מאז שעות הבוקר אתמול (ראשון) פינה מזג האוויר הנאה ששרר כאן בימים האחרונים את מקומו לסתיו ועננים. גשמים החלו לרדת בעיקר בצפון - בגליל ובגולן. בחרמון אף דווח על ברד שכיסה במרבד לבן דק את ההר. שלושה עד עשרה מילימטרים של גשם נמדדו בסך הכול. אמש נרשמו התפתחויות מקומיות גם במישור החוף, שלוו בברקים ורעמים. עם זאת, כמויות הגשם לא היו משמעותיות.

הלילה היה מעונן ברובו, ועדיין ייתכנו ממטרים מקומיים. הטמפרטורות יירדו בהשוואה לסוף השבוע, ויהיה קר בעיקר בהרים. היום ימשיך להיות מעונן, וגשם מקומי מלווה סופות רעמים וברקים עשוי לרדת בכל רחבי הארץ. קיים חשש משיטפונות בנחלי הדרום והמזרח, והטמפרטורות ירדו עוד. מידות החום הצפויות ברחבי הארץ: במישור החוף תימדד טמפרטורה מינימלית של 15 מעלות, והיום יהיו 21 מעלות. בחיפה 19-14, בירושלים 18-10, בגליל 17-10, בעמקי הצפון 21-13, בצפון הנגב 22-12 ובאילת החמימה הורגשו הלילה רק 16 מעלות ומחר תטפס הטמפרטורה ל-25.

ומה הלאה? ביום שלישי יוסיף להיות סתווי ומעונן, ועד שעות הצהריים עדיין ייתכן גשם מקומי קל. לא יחול שינוי בטמפרטורות. ברביעי כבר תחול התחממות ויהיה מעונן חלקית.

יש לכם תמונה שאתם רוצים להראות לכולם? שלחו לנו ונפרסם אותה: weatherwalla@walla.co.il

לעמוד מזג האוויר של וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully