וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משכית" תהיה השגרירה החדשה של ישראל בעולם?

17.11.2013 / 13:06

בית האופנה המיתולוגי, "משכית", משיק קולקציה חדשה ששואפת למקם את ישראל על מפת ה"הוט קוטור" העולמית. האם הקולקציה החדשה תצליח לשחזר את תהילת העבר של בית האופנה? מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

שערוריית הזמר והקטינות: מלחמת האשמות במשפחתו של הזמר על רקע חשדות למעורבותו של קרוב משפחה של הזמר בשידול קטינות להגיע אל "מסיבות החשק". איך משפיע וישפיע בעתיד פרסום הפרשה על הקריירה ותדמיתו של הזמר? ממכירות הכרטיסים, ההשמעות ברדיו ועד מה שניתן ללמוד ממפורסמים אחרים שהסתבכו בפרשיות מין עם קטינות.

פרנסואה הולנד בישראל: נשיא צרפת בביקור ראשון בארץ הדגיש בקבלת הפנים את מחויבות צרפת למען שלומה וביטחונה של ישראל. הנשיא פרס הודה להולנד על המדיניות התקיפה שהציגה צרפת בשיחות הגרעין. אבל כעת מסתמן כי צרפת עתידה לזנוח את העמדה הבלתי מתפשרת שלה בסבב השיחות השלישי שייחל השבוע. אמיר תיבון, הכתב המדיני של וואלה! מדווח מבן גוריון.

מהפך בליגה הכדורסל? ליאור אליהו, השחקן הישראלי הכי טוב בליגה, לא משחק במכבי תל אביב. הקפטן של מכבי תל אביב שנמצא בשיא הקריירה שלו, ישחק בשלוש השנים הבאות – דווקא ביריבה המתעשרת, הפועל ירושלים. זה מאוד חריג: מכבי בדרך כלל מרכזת אצלה את השחקנים הכי טובים בליגה ומקפידה שלא להשאיל אותם לקבוצות היריבות. האם ליגת הכדורסל הישראלית משתנה?

התחזית: היום הטמפרטורות ללא שינוי, מחר ירידה נוספת במידות החום והן יהיו נמוכות מהרגיל בעונה.

צפו במהדורה המלאה.

  • עוד באותו נושא:
  • משכית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully