וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: דירת הסתרים בה פגשו הזמרים קטינות

בצילומים נראה בניין בדרום ת”א, בו נמצאת הדירה שאירחה אירועים בהם קיימו שני הזמרים לפי החשד "מסיבות חשק" מיניות עם הנערות. מהחקירה עולה: החשד נגד אחד מהם מבוסס יותר

צילום: דוד קורן, עריכה: יותם בן-דוד

בצילומים המובאים כאן נראה בניין בדרום תל אביב, הסמוך למועדון זמר ים-תיכוני, שאחת מדירותיו, לפי חשדות המשטרה, שימשה כדירת סתרים שאירחה כמה מ"מסיבות החשק", שבהן השתתפו לפחות שני זמרים מפורסמים, ושבהן, לפי החשד, נעשו עבירות של בעילה בהסכמה של קטינות, להן אף ניתנו כנראה סמים. בביקור שנערך באזור אתמול (חמישי), לא נראו עדויות למעשים שלכאורה אירעו במקום.

הדירה המדוברת שייכת ככל הנראה לאיש יחסי ציבור, מקורבם של הזמרים, החשוד גם הוא במסגרת הפרשה. נוסף עליה, נערכו לפי החשד מפגשים מהסוג הזה גם בדירתו של אחד הזמרים המפורסמים, שהוגדרו "מסיבות קריוקי". אירועים דומים נוספים התקיימו ככל הנראה גם בדירה שלישית, ביישוב בדרום הארץ, השייכת לאחד ממקורביו של אחד משני הזמרים.

עוד על הפרשה
כך מתנהלת תעשיית מסיבות החשק של הזמרים. המהדורה
פרשת הזמרים והקטינות: הבלוגר שהדליף נחקר באזהרה
הזמר החשוד מתכסח עם בלוגר ברשת

במשטרה מתוסכלים מההדלפות: "לך תעבוד בבית משוגעים הזה"

כתבתנו מור שמעוני מוסיפה: ביחידה המרכזית של מחוז תל אביב במשטרה ממשיכים בחקירת התלונות מצד כמה קטינות, לפיהן קיימו יחסי מין בהסכמה עם שני הזמרים. כמה מהמתלוננות מסרו אתמול עדות, ובמשטרה מתכננים לזמן בעוד כמה ימים גם את שני הזמרים לקבלת עדות, לאחר שיסתיימו פעולות חקירה מסוימות. כמו כן שוקלים לעמת בינם לבין הקטינה המתלוננת המרכזית, בת 16. גורם המעורה בחקירה אמר אתמול כי בידי המשטרה ראיות המחזקות את גרסת המתלוננות. במקביל, נבדקת אפשרות שלפיה איש יחסי הציבור החשוד בפרשה הוא ש"שידך" אותם לנערות.

צו איסור פרסום הוצא על פרטי החקירה, לרבות פרטי הזמרים ופרטי המתלוננת. במחוז תל אביב הביעו אתמול תסכול על פרסום דבר החקירה בטרם סיימו לבצע פעולות חקירה, ובטרם הצליחו להוכיח שאכן מדובר בקטינות, ושהחשודים ידעו זאת. עוד אומרים במשטרה, כי בחקירה מסתמן שהתיק נגד אחד הזמרים מבוסס יותר מאשר נגד הזמר השני.

שני הזמרים מכחישים את הטענות. השניים כלל לא קיבלו פנייה מהמשטרה, ולמדו על הדברים דרך כלי התקשורת, בטרם נגבתה מהם גרסתם לאירועים. "רצינו לחקור בשקט, לפני שאנחנו מזמנים את החשודים לחקירה", הסביר גורם במחוז תל אביב לוואלה! חדשות. "עכשיו לך תעבוד בבית משוגעים הזה".

(עדכון ראשון: 21:31)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully