וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה בפרגוואי: 3 טיגריסים בנגלים נולדו בגן חיות

השלישייה הנדירה נולדה "בהליך טבעי וללא סיבוכים" ובמשקל של 1-1.5 קילוגרם כל אחד, כך סיפרה מנהלת גן החיות של אסונסיון. הוריהם הגאים שוחררו לפני כשנה מקרקס מקומי

איך יקראו לגורים החדשים? שלושה טיגריסים בנגלים נולדו בגן החיות באסונסיון, בירת פרגוואי, כך דיווחו היום (שלישי) כלי התקשורת במדינה. השלושה נולדו ביום שישי מעט אחרי 12:00 בצהריים "בהליך טבעי וללא סיבוכים", אמרה מנהלת גן החיות, מאריס יורנס. היא הוסיפה כי הטיגריסים שוקלים בין קילוגרם לקילוגרם וחצי ומרגישים טוב. כמו כן, אמרה יורנס כי לא ניתן לדעת את מינם של הצאצאים הרכים, משום שאמם מגוננת עליהם, באופן טבעי.

הוריהם הגאים אומצו על ידי גן החיות בשנה שעברה, לאחר שהשניים – טורקה וקצ'ימה – ננטשו על ידי אנשי הקרקס בו הופיעו. טרם נבחר שם לחברים החדשים בגן החיות של אסונסיון ולכן פנה לגולשים ברשתות החברתיות כדי לשמוע הצעות מקוריות לשמות לשלישייה הנדירה.

לידה של טיגריס בנגלי בשבי נחשבת למאורע נדיר. זה קרה "הודות לטיפול זהיר" שסיפקו מטפלי גן החיות לדיירי הקרקס לשעבר, אמרה מנהלת גן החיות. ישנם אלפים בודדים של טיגריסים בנגלים ברחבי העולם ובשנת 2010 הוא הוכרז בעל חיים בסכנת הכחדה על ידי איגוד השימור העולמי.

לקריאה נוספת:
אבל בלונדון: גור הטיגריסים הנדיר טבע למוות
המטפל השאיר דלת פתוחה – הטיגריס זינק והרג אותו
לראשונה בישראל: צפו בדיקור סיני בטיגריס חולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully