וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעת פרידה

7.11.2013 / 9:11

זהו. זה נגמר ועכשיו אתם מרגישים סוף העולם הגיע. לפני שאתם מאבדים תקווה, קבלו את המדריך המלא לאיחוי לב שבור

בבוקר בהיר אחד השמיים נפלו עליכם. עמדתם מול בן זוגכם, האיש שיודע עליכם הכל ושבידיו הפקדתם את אמונכם ולבכם הרוטט, ושמעתם ממנו שזה לא מתאים לו יותר, שזה נגמר מבחינתו ושהוא רוצה לחיות רחוק מכם. הבשורה הקשה הזאת, שמותירה חור גדול בלב, עלולה להוביל למצב שבו הנפגע עוצר את חייו ושוקע בדיכאון עמוק, ובדיוק בשביל שזה לא יקרה – אנחנו כאן. למרות שהבשורה על סיום פרק רומנטי בחיים היא אף פעם לא פשוטה לעיכול ומלווה תמיד בתחושות קשות (לעיתים קשות מנשוא), אנחנו בהחלט סבורים שזה לא סוף העולם. ישנן מספר דרכים שעשויות לסייע בהתמודדות עם המצב, ולשפר משמעותית את ההרגשה הכללית שלכם. במיוחד עבורכם, לבבות סדוקים שלנו, אספנו כאן טיפים חשובים ויעילים מאין כמוהם על מנת שתוכלו להתמודד בהצלחה עם המועקות והחששות שמלווים כמעט כל אדם בסיום קשר זוגי.

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

תזכרו בדברים שעצבנו אתכם
אין אדם מושלם. במסגרת מערכת היחסים שהייתה לכם עם בן זוגכם היו דברים שלבטח פחות אהבתם בו או באופיו. נסו להיזכר בכל הרגעים הפחות טובים שעברו עליכם יחד כדי שתוכלו להסתכל בצורה מפוכחת יותר על מה שהיה ונגמר. כשמשהו מגיע לסיומו אנשים נוטים לשכוח את כל הרע שהיה להם ולהנציח בזיכרונם רק את הטוב. זה לא ככה, וחשוב מאוד לזכור את זה. אם איציק היה פלצן בלתי נלאה או אם קרן הייתה יורקת לכל כיוון כשהייתה מדברת, זה בהחלט ראוי להיכלל ברשימה הדברים שטוב שנעלמו מעולמכם. וזה עוד רק על קצה המזלג. אנחנו בטוחים שישנם דברים רציניים וגרועים בהרבה.

אילוסטרציה. ShutterStock
תיזכרו שלא תמיד היה גן עדן עם האקס. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

יש הרבה דגים בים
אחרי שברון לב, כמעט תמיד מנקרת התחושה שכבר לא נמצא את אהבת חיינו, והכל כבר אבוד מבחינתנו. ראשית כל חשוב מאוד שתדעו שבסופו של דבר התחושה הנוראית הזאת חולפת. לפעמים זה לוקח שבועות, לפעמים זה לוקח כמה חודשים, אבל ההתאוששות מהפגיעה באגו וניפוץ חלום האהבה שלכם, תבוא גם תבוא. אל תשבו עכשיו בבית, תתחילו לשמוע לנו עפר לוי ולהתמכר לסרטים של אבי ביטר. זה שאחד או אחת בעולם הזה אמרו לכם לא, זה לא סוף העולם. הדבר הכי חשוב שאתם צריכים לעשות מעכשיו הוא לשמור על תנועה תמידית. לא להיתקע, לא פיזית ולא מחשבתית. אם אין לכם חשק להרים את עצמכם (מה שטבעי ומובן) נסו לעשות את הדברים בכוח, בצורה טכנית. לקום מהספה (שלבטח כבר קיבלה את הצורה שלכם) ופשוט לצאת אל הרחוב. גם אם אין לכם חשק בכלל, וגם אם יש לכם פרצוף תשעה באב, עדיין אסור לכם לוותר לעצמכם. גם אם תחליטו בסופו של דבר רק לשבת על ספסל הרחוב הקרוב לבית מגוריכם, זה עדיין טוב יותר מלשבת בסלון שתריסיו מוגפים ולצפות ב"סברי מרנן". ברגע שתוציאו את כף רגלכם מפתח הבית, תגדילו לאין שיעור את הסיכוי למצוא התחלה חדשה. בנינו, אין מצב שלא תיתקלו בבחור או בחורה שבדיוק הוציאו את הכלב לטיול. ודרך אגב, כלבים הם אחלה נושא פתיחה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אילוסטרציה דיכאון. ShutterStock
תכריחו את עצמכם לצאת מהבית. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

דווקא עכשיו, טפחו את עצמכם
אנחנו יודעים שכשמצב הרוח ירוד, אין כל כך חשק לקום ולשחק אותה פנינה רוזנבלום, לעמוד כל היום מול המראה, להתאפר, להסתרק ולהתגנדר. ובכל זאת, אם תזניחו את עצמכם ותתחילו לגדל שערות במקומות שאפילו הן לא זכרו שיש להן אישור לצמוח שם, זה רק יכניס אתכם לדיכאון עמוק ורק ויחזק אצלכם את התחושה שאתם שווים עוד פחות. חשבו הפוך. נסו להוכיח (לעצמכם, בעיקר לעצמכם) כמה האקס שלכם טעה כשהוא החליט לפרק את החבילה. עמדו מול המראה מטופחים, והצהירו קבל עם וסומק: "אני שווה!".

שחררו, אל תקנאו
ישר אחרי שנפרדים ממישהו מתחילים לדמיין אותו בזוגיות יציבה עם אנג'לינה ג'ולי/ בראד פיט ושהכל בזוגיות שלהם שושנים ורודות וריח וניל. אתם מתחילים לפנטז על איך הוא שוכח אתכם בשנייה ונכנס לתוך סיפור הסינדרלה שרק חיכה לו עד שיצא ממערכת היחסים הגרועה איתכם. בחיים האמיתיים זה לא עובד ככה. גם למי שיוזם את הפרידה המעבר לא קל, ורוב הסיכויים שייקח לו לא מעט זמן למצוא מישהו/מישהי שיתאימו לו, וגם אז, סביר להניח, זה לא יהיה גן עדן שבו מלקקים רק דבש. במקום לחשוב עליו או עליה, חשבו על עצמכם ותכננו לעצמכם חיים טובים יותר. לקנא זה סתם מיותר ויש שמועות שזה גם מקמט את העור.

אילוסטרציה. ShutterStock
אין טעם לחשוב על הזוגיות החדשה של האקס. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

שתפו, ולא רק בפייסבוק
אין זה סוד ששמירת דברים בבטן לא מטיבה עם אף אדם, ובוודאי שלא עם אדם ששרוי במשבר ובדיכאון. לכל אחד מאיתנו, כך אנחנו מקווים, יש חבר אחד או שניים שהוא סומך עליהם ומרגיש שהם יכולים להיות אנשי סוד שגם ידעו להגיד את המילים הנכונות ולתת את העצות החכמות ברגעים קשים שבהם מוחנו חדל מלתפקד בצורה הגיונית. אם בורכתם באדם כזה שמלווה אתכם במהלך חייכם, אל תהססו לשתף אותו, לבכות לו ולספר לו לפרטי פרטים את כל מה שעובר עליכם. גם אם לא יוצעו לכם בשיחה הזאת פתרונות קסם (וסביר להניח שלא יוצעו כאלה), רוב הסיכוים שתצאו ממנה מעודדים יותר, עם תחושת הקלה. מנסיוננו, כשחולקים עם אדם נוסף סיפור כבד, קל יותר "לסחוב" אותו אחר כך.

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully