וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה פשטה על מתחמי ארגון הפשע של משפחת ג'רושי

1.11.2013 / 13:34

כוחות יחידה 433 פשטו על מתחמי הארגון ברמלה, וחשפו מעבדה לייצור מטבעות כסף ואמצעי לחימה. 10 חשודים נעצרו, והחשד הוא כי חלקם קשורים לחיסול אנשי דומרני באשקלון

חוקרי יחידת להב 433 של המשטרה פשטו היום (שישי) על כמה מתחמים, שעל פי מידע מודיעיני שייכים לארגון הפשיעה של משפחת ג'רושי ברמלה. במהלך הפשיטה, הצליחו השוטרים לחשוף מעבדה ביתית לייצור מטבעות כסף, יחד עם מאות מטבעות החשודים כמזוייפים. בנוסף, נתפסו אמצעי לחימה וכסף מזומן בשווי מאות אלפי שקלים. עשרה חשודים עוכבו לחקירה, ובהמשך היום יובאו ארבעה מהם לדיון בבקשה להארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון. במקביל לפשיטה על המתחמים, ערכו השוטרים גם חיפוש בביתו של ראש הארגון, יונס מילאד ג'רושי. במהלך סריקות במקום נתפסו מחסניות של כלי נשק. הוא נחקר במקום, ושוחרר בתנאים מגבילים.

מטבעות מזויפים של עשרה שקלים שנתפסו במתחם של ארגון הפשיעה של משפחת ג'רושי ברמלה. חטיבת דובר המשטרה
המטבעות המזויפים במעבדה שנחשפה/חטיבת דובר המשטרה

יצוין, כי למרות שהפשיטה התבצעה הודות למידע מודיעיני שהתקבל בנוגע לביצוע עבירות פליליות במתחמים, במשטרה מתכננים לבדוק בחקירה האם אנשי ג'רושי קשורים בדרך כלשהיא להטמנת המטען באשקלון בשבוע שעבר, אשר הביא לחיסולו של העבריין ג'קי בניטה, ולפציעתו של אבי ביטון, שניהם חברים בארגון הפשיעה של שלום דומרני.

מטבעות מזויפים של עשרה שקלים שנתפסו במתחם של ארגון הפשיעה של משפחת ג'רושי ברמלה. חטיבת דובר המשטרה
חלק מהמטבעות שנמצאו במקום/חטיבת דובר המשטרה

הסיבה לחשד המשטרה, נובעת מכך שאנשי ארגון ג'רושי מסוכסכים זה תקופה ארוכה עם ארגונו של שלום דומרני, בעיקר על אזורי שליטה באזור הדרום. במשטרה מעריכים כי אנשי ג'רושי ניסו כמה פעמים לפגוע בדומרני עצמו בשנים האחרונות. כמו כן, לארגון זה מיוחס גם המוות המסתורי של העבריין ואיש "המבצעים המסובכים" של דומרני, ציון יאנה.

פרקליטם של חלק מהחשודים, עו"ד ארי קדרי, מסר לאחר מעצרם כי "זהו מעצר סתמי". לטענתו, "עצרו אותם כבר לאחר הפיצוץ באשקלון. מנסים לקשור אותם לחיסול למרות שמהמשטרה יודעת היטב שהם לא קשורים אליו".

עוד על מלחמות ארגוני הפשיעה:
חיסול באשקלון: "שני אנשי דומרני נפגעו, אחד מת"
היעד לחיסול: מנהל תחום ההימורים בארגון של דומרני
6 אנשי דומרני נעצרו מחשש לניסיון לנקום החיסול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully