וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ארבעה נחשי קוברה מגוננים על תינוק ישן

הזוחלים המסוכנים צולמו כשהם מקיפים את מיטתו של הפעוט ההודי, שכלל לא נראה מוטרד מנוכחותם. לאחר שהשתעשע עם אחד מהם, נרדם התינוק כשהוא מלטף את ראשו של הזוחל

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת

האם הייתם נותנים לבנכם התינוק לשכב באותה מיטה עם ארבעה נחשי קוברה? רוב בני האדם ישיבו לשאלה המוזרה הזאת בשלילה מוחלטת. אולם סרטון שפורסם לאחרונה ביוטיוב העלה כי לפחות זוג אחד של הורים, תושבי מקום לא ידוע בהודו, לא חשש מכך – ואפשר לתינוק להשתעשע עם הזוחלים המסוכנים.

4 נחשי קוברה שומרים על תינוק ישן. צילום מסך
הוציאו להם את השיניים? התינוק עם חברו הזוחל/צילום מסך

בסרטון נראה התינוק, בן חודשים ספורים, שוכב על שמיכה שנפרשה על מיטת חבלים. תחילה נראה התינוק מתחבק עם אחד הנחשים, ואילו אחר כך הוא נרדם, כשידו מלטפת את הידיד המחוספס. זאת בשעה ששלושת הנחשים הקטלניים האחרים שומרים עליו מכל משמר.

גולשים רבים שצפו בסרטון ודאי התפלאו כיצד הוריו של התינוק הסכימו כי תינוקם יוקף מכל צדדיו על ידי נחשים ארסיים. אולם אחרים הביעו ספקנות באשר למידת המסוכנות שהיוו הזוחלים. זאת לנוכח העובדה כי במקרים רבים נוהגים בתת-היבשת להסיר את שיניהם של הנחשים כך שהם לא יוכלו להכיש. בהודו משמשים נחשי הקוברה למופעי רחוב שונים שבהם הם רוקדים לצלילי חליל, לקיבוץ נדבות ולביצוע קסמים שונים ומשונים.

לקריאה נוספת:
מושט מסוכן: נשרט מדג שקנה בשוק - וכמעט מת
אבל בלונדון: גור הטיגריסים הנדיר טבע למוות
צפו: פר זועם השתולל ונגח בשוטר תנועה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully