וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רחוב הזוועות: שכנו של אריאל קסטרו חטף ורצח 2 נשים

20.10.2013 / 9:09

באותו רחוב בקליבלנד שבו אותרו שלוש הנשים שהוחזקו בשבי במשך עשור, התגלה עבריין מין שחנק למוות שתי נשים שנעלמו בשנות ה-90. ה-FBI: הציבור מודע יותר כעת לאנשים נעדרים

עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

העירנות המוגברת בקליבלנד, אחרי מעצרו של החוטף אריאל קסטרו מ"בית הזוועות", סייעה בחיפושים אחר נעדרים נוספים, והובילה כעת להגשת כתב אישום נגד אחד משכניו, בגין רצח שתי נשים בשנות ה-90.

התביעה באוהיו האשימה בסוף השבוע את אליאס אסוואדו, בן 49, בחטיפה, באונס וברצח שכנתו בת ה-30, פאמלה פמברטון. היא אותרה ללא רוח חיים בשנת 1994, כשסימני חניקה על צווארה.

אסוואדו הואשם בעבירות דומות שגרמו למותה של כריסטינה אדקינס, נערה הרה בת 18, שנעלמה מביתה ב-1995. הוא מואשם ב-293 סעיפי אישום, בהם אונס של כמה נשים אחרות, כולל שתי ילדות שתקף ב-1993. מחר (שני) הוא יובא בפני שופט.

קוראים בעיתון על שחרור החטופות .קליבלנד, אוהיו. GettyImages
תושבי שדרת סימור אחרי שחרור שלוש החטופות מביתו של קסטרו, בחודש מאי/GettyImages

דוברת האף-בי-איי, ויקי אנדרסון, אמרה כי "הציבור כעת מודע ויותר, והחוקרים נעשו נחושים ובלתי-מתפשרים". לדבריה, כמה עדים תושאלו מחדש, ואחרי פרשת "בית הזוועות" החלה התעניינות מחודשת בפרשת היעדרותן של שתי הנשים.

אסוואדו התגורר בשדרות סימור - באותו בלוק בתים שבו התגורר אריאל קסטרו. הוא נעצר בחודש יוני, כחודש אחרי מעצרו של קסטרו. במסגרת החקירה, המשטרה תשאלה את השכנים בשדרה של קסטרו, וגילתה שאסוואדו הוא עבריין מין מורשע, שלא מסר לרשויות את כתובתו העדכנית.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כריסטינה אדקינס, שהייתה בת 18 והרה כשנעלמה ב-1995/מערכת וואלה!, צילום מסך

אסוואדו הודה ברצח שתי הנשים, והוביל את המשטרה לבור שירות מתחת לכביש מהיר, בו אותרה גופתה של פמברטון. שיירי גופה שאותרו לא הרחק משם ככל הנראה שייכים לאדקינס.

שדרות סימור הפכו בחודש מאי למוקד עניין בינלאומי אחרי ששלוש נשים - מישל נייט, אמנדה ברי וג'ינה דה-חסוס - אותרו בביתו של קסטרו, יחד עם בתה הקטנה של ברי, שנולדה מאונס. הנשים הוחזקו בשבי במשך עשר שנים. הן עברו עינויים קשים שכללו התעללות מינית אכזרית.

בחודש שעבר התאבד אריאל קסטרו בבית הכלא, למרות שהוחזק בבידוד ובאגף שמור. קסטרו, בן 53, נידון למאסר עולם, בין היתר בשל סעיפי רצח, ובשל הטענות כי גרם לאחת החטופות להפיל אחרי שהרתה ממנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully