וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלמידים נגד פיטורי המורה שהצטלמה בעירום

מורה לספרדית בת 21 פוטרה לאחר שהתגלו צילומי עירום שלה שפוסמו לפני שלוש שנים, אבל התלמידים וגם הוריהם לא מוכנים לוותר עליה ומחתימים עצומה להחזרתה לעבודה

הורים ותלמידים בבית ספר תיכון בדאלאס חברו יחד למחאה נגד פיטורים של מורה לספרדית, קריסטי ניקול דוואיז בת ה-21, שפוטרה בשבוע שעבר לאחר שהתגלה כי לפני שלוש שנים פורסמו תמונות עירום שלה במגזין פלייבוי, אליו הצטלמה בזמן לימודיה בקולג'. מעל ל-300 תלמידים והורים כבר חתמו על עצומה הקוראת להחזירה לעבודה.

על פי הדיווח בעיתון "דאלאס אובזורבר", המורה פוטרה שלושה ימים בלבד לאחר שנחשפו התמונות מעברה, למרות שלא הייתה מורה בזמן הצילומים. המפקחים של משרד החינוך המקומי קבעו כי מדובר בהתנהלות לא ראויה למורה, המלמדת בני נוער שצעירים ממנה רק בחמש שנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני מתגעגעת לתלמידים שלי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני מתגעגעת לתלמידים שלי. אני עצובה ומקווה שתימצא בקרוב מורה אחרת, כדי שזה לא ישפיע על התלמידים", כתבה המורה המפוטרת בחשבון הטוויטר שלה. התלמידים שלה לעומת זאת לא מוכנים לוותר עליה, הם פתחו עמוד פייסבוק הקורא להחזירה לעבודתה ופירסמו בחשבונות הטוויטר שלהם מסרים הקוראים לביטול הפיטורים.

"את חסרה לנו, אנחנו לא יכולים ללמוד בלעדייך", נכתב באחד מהציוצים. בנוסף, הם אף מעלים לרשתות החברתיות צילומים שלהם, בהם הם נראים עצובים במיוחד בשל הפיטורים.

  • עוד באותו נושא:
  • פלייבוי
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully