וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: מנהל גן חיות במיזורי נהרג על ידי פילה

12.10.2013 / 1:56

ג'ון ברדפורד עבד בגן החיות "דיקרסון" במשך 30 שנה. אחת הפילות טלטלה את ראשה ופגעה בו, בעת שעבד בכלוב הפילים. הפילה לא תורדם לאחר שנקבע כי מדובר בתאונה

טרגדיה בגן החיות: פילה במיזורי שבארה"ב הרגה אתמול (שישי) בטעות את מנהל גן החיות. ג'ון ברדפורד בן ה-62 היה חלק מצוות גן החיות "דיקרסון" בעיר ספרינגפילד שבמיזורי במשך 30 שנה. בשישי בבוקר הוא עבד בכלוב הפילים כאשר הפילה פיישנס (סבלנות) טלטלה את ראשה ופגעה בו, כך מסרה דוברת העירייה, קורה סקוט.

ברדפורד ועובדים נוספים היו עם פיישנס ושלושה פילים אחרים בעת התאונה, כך מסרה דוברת העירייה. כוחות משטרה וצוותי עזרה ראשונה הגיעו למקום, אך נאלצו לקבוע את מותו של ברדפורד. פיישנס הייתה מאחורי מספר תאים עם סורגי מתכת שנועדו לשמור על המרחק בין הפילים לבין המטפלים, אמרה סקוט. לדבריה, החוקרים בודקים כעת כיצד ומדוע ברדפורד עמד קרוב מספיק כדי להיפגע.

צפו בדיווח ה-CNN על המקרה:

"זה יום עצוב מאוד לקהילה שלנו, בייחוד לעובדי גן החיות", מסרה סקוט. האירוע התרחש לפני פתיחתו של גן החיות ותצוגת הפילים נסגרה בשישי בעקבות זאת. עובדי גן החיות הדגישו תשומת לב גדולה יותר לפילות במקום, מאז מותה של פינקי, מנהיגת הפילות, בשבוע שעבר ממחלת כליות.

דוח של איגוד גני החיות והאקווריומים של ארה"ב משנה שעברה קבע כי לפיישנס ולאחותה מולה "יש היסטוריה של תוקפנות כלפי מטפלים", כך דווח בחדשות NBC. למזלה של הפילה האסיאתית בת ה-41 שנמצאת בגן החיות במיזורי מאז שנת 1990, לא צפויים להרדים אותה והיא צפויה להישאר במקום, לאחר שנקבע כי האירוע הוא בגדר תאונה.

לקריאה נוספת:
דרום אפריקה: עובדת בגן חיות ניסתה לנשק אריה - והוא זינק עליה
רוסיה: טיגריס תקף בן 3 בגן חיות, מצבו קריטי
ארה"ב: פעוט נפל לכלוב בגן חיות ונהרג על ידי כלבי בר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully