וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש: "התקווה" בשפת הסימנים על מגרש המסדרים

רמי שני

11.10.2013 / 13:00

150 בוגרי קורס לחיילים מתנדבים החליטו להפתיע את חבריהם כבדי השמיעה בטקס הסיום. אם שהייתה בקהל: "הזלנו יותר מדמעה אחת". בצה"ל משרתים כ-1,500 מתנדבים בתפקידים שונים

צילום: ורד ששון, עריכה: מיכאל ברגמן

גאוות יחידה: צעירים שהתגייסו לאחרונה לצה"ל סיימו אמש (חמישי) את קורס "אופק" לחיילים מתנדבים במחווה מיוחדת לחבריהם כבדי השמיעה. הם עמדו לצדם על מגרש המסדרים בבה"ד 11 בצריפין, בסיס ההדרכה של חיל השלישות, ושרו את "התקווה" בשפת הסימנים. בקרב בוגרי הקורס, כמו גם בקהל שבו היו הוריהם של הבוגרים, נרשמה התרגשות רבה.

בוגרי קורס מתנדבים בצה"ל הפתיעו את חבריהם ושרו את "התקווה" בשפת הסימנים. צריפין, 10 באוקטובר 2013. ורד ששון, ספק 500
"עצם ההתנדבות אינו מובן מאליו". הבוגרים הנרגשים ברחבת הטקס בבה"ד 11, אתמול/ספק 500, ורד ששון

"זה בהחלט גרם לרבים מאיתנו להזיל יותר מדמעה אחת", סיפרה אם לבוגר הקורס שהגיעה לטקס. "עצם ההתנדבות הוא לא מובן מאליו, כך שמענו ממפקד הקורס. המחווה הזאת של ללמוד את התקווה בשפת הסימנים ולשיר אותה כך בהחלט מוסיפה להם עוד הרבה מאוד".

על המתנדבים שהשתתפו בטקס נמנו גם חיילים נכים ובעלי לקויות שונות אחרות. הם מיועדים לשירות בחילות עורפיים שונים וכן במקצועות משמעותיים בחיל המודיעין. הם התנדבו לשירות של שנתיים עד שלוש שנים. במהלך השבוע האחרון הם למדו יסודות ורכשו כלים לקראת התפקידים שאותם ימלאו.

ראש מדור מתנדבים בצה"ל, רב-סרן חגית פלח, סיפרה כי היוזמה הייתה של החניכים עצמם. "במהלך ההכנות לטקס הם ניצלו הפסקות שהיו להם ולמדו את הסימנים של ההמנון", הסבירה. "יש איתם גם מתורגמן שסייע להם בכך ואת החזרה האחרונה הם עשו רגע לפני הטקס. זו בהחלט מחווה מרגשת". בסך הכל משרתים בצה"ל למעלה מ-1,500 מתנדבים בתפקידים שונים, חלקם אף בתפקידים קרביים.

לקריאה נוספת:
בחטיבת כפיר מאמינים בביאת המשיח?
הצצה למוצב המסוכן ביותר של צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully