וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: חייל אנס חיילת בבסיס, חברו הפיץ תיעוד

7.10.2013 / 21:58

על פי האישום שהגישה הפרקליטות הצבאית, אחד החיילים צילם את חברו מקיים יחסי מין עם החיילת שלא בהסכמתה, והעביר את הסרטון לחיילים בבסיס. הם נאשמים גם בפגיעה בפרטיותה

כתב אישום הוגש לאחרונה נגד שני חיילי צה"ל בשירות סדיר, בגין עבירות של אונס ופגיעה בפרטיותה של חיילת ששירתה עמם.

הסיפור החל אחרי שמפקדי היחידה, בה שירתו החיילים, שמעו פרטים אודות אירוע בו לכאורה אנס אחד מהחיילים את החיילת, בעוד חברו מצלם את הדבר. התיעוד, כך התברר, הופץ על ידי אותו חייל לחיילים נוספים בבסיס. המפקדים החליטו להעביר את המידע הראשוני לידיעת המשטרה הצבאית, שפתחה בחקירה.

במהלך החקירה נאספו ראיות נגד שני החיילים שמעורבים בפרשה, וחומר החקירה הועבר לפרקליטות הצבאית שהחליטה להגיש נגד השניים כתב אישום חמור. מכתב האישום עולה כי שני החיילים החליטו יחד לצלם את החיילת באמצעות מכשיר טלפון נייד, ללא ידיעתה, בזמן שאחד מהם מקיים עמה יחסי מין בחדר בבסיס. עוד התברר כי לאחר שהחייל צילם את חברו בשעת מעשה, הופץ הסרטון כמובן ללא ידיעת החיילת.

במקרה אחר, הורשע חייל מיחידת עלית של צה"ל בשלוש עבירות שעניינן פגיעה בפרטיות. במסגרת עסקת הטיעון הודה החייל כי צילם חיילות בזמן שהתקלחו וכי שלח את התמונות לחיילים ביחידה. בית הדין הצבאי קיבל את הסדר הטיעון וגזר עליו שלושה חודשי מאסר בפועל ומאסר על תנאי. עוד הוחלט להוריד את החייל לדרגת טוראי ולהטיל עליו מתן פיצויים כספיים לחיילות המתלוננות."במעשיו, פגע הנאשם הן בפרטיותן של החיילות, והן בערכי צה"ל, ובראשם הרעות והאחווה".

לקריאה נוספת:
חשד: שלח לילדות תמונות של איבר מינו בפייסבוק
אישום: קצין צה”ל נהג ללטף את חייליו באיברי המין
חשד: צילמו את המדריכות בפנימייה הצבאית בעירום והפיצו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully