וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפתעה שריגשה את נתניהו בזמן הטיסה לניו יורק

מתוח לקראת הביקור הדרמטי בארצות הברית, נרגש נתניהו לקבל מכתב שהעבירה לו אחת הדיילות מבעלה, שכתב לראש הממשלה: "רוצה לחזק אותך בימים קשים אלה, בתפקידך התובעני"

צילום: לע"מ, עריכה: יותם בן-דוד

הפוגה מרגשת בטיסה המתוחה: ראש הממשלה בנימין נתניהו המריא אתמול (ראשון) לפנות בוקר לארצות הברית, לסבב שיחות מדיניות ונאום אחד מול העצרת הכללית של האו"ם, ברקע ההתקרבות בין איראן למדינות המערב. גורמים בסביבתו תיארו את השעות הקרובות כדרמטיות ביותר מאז תחילת כהונתו השלישית של נתניהו, אלא שמכתב שקיבל במהלך הטיסה הצליח לרגש את ראש הממשלה, שנראה מתוח בהצהרה קצרה שמסר לעיתונאים לפני הטיסה.

נתניהו שמח לקבל במהלך הטיסה מכתב אישי מאזרח בשם בועז גינת מהיישוב צורן, שביקש לחזק אותו בדרכו למשימה הדיפלומטית. את המכתב העבירה לנתניהו גליה, אשתו של בועז, דיילת אל על שהייתה חלק מצוות הטיסה. היא הסבירה לראש הממשלה המופתע שמדובר במכתב תמיכה אישי מבעלה, מהנדס תעשייה וניהול. "אני יכול לתאר לעצמי עד כמה תפקידך הוא תובעני, כפוי טובה ודורש תעצומות נפש כדי לשרוד בו ויחד עם זאת לקיים את מה שאתה מאמין בו", כתב גינת לראש הממשלה.

מהמרגל ועד רוחאני: ”הימים הדרמטיים” של נתניהו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גליה גינת עם תשובתו של נתניהו לבעלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גינת הסביר לראש הממשלה שבחר לכתוב את המכתב כי "אתה חי בעולם הפוליטי בו המילה פרגון היא מילה מגונה, ואתה מוביל עם שאחת התכונות הבולטות ביותר שלו היא היכולת לקטר ולהיות כפוי טובה. לכן היה חשוב לי לכתוב לך מכתב זה, כדי שתוכל לשמוע גם מהאזרח הפשוט, זה שמשתדל לא להיות מושפע מבון טון תקשורתי כזה או אחר, איך הדברים באמת נקלטים בציבור".

גינת הוסיף וכתב לנתניהו: "הנהגתך ביד רמה את נושאי החוץ והביטחון של מדינת ישראל, אלה שאפשר לדבר עליהם ואלה שלא, ראויה להערכה רבה מאוד. לא היה מעולם ולא בטוח שיהיה ראש ממשלה שיודע להציג בבירור ובקול רם את האינטרסים של מדינת ישראל אל מול העולם כפי שאתה יודע לעשות, ועל כך יישר כוח". גורמים בסביבתו של ראש הממשלה אומרים כי הוא התרגש מאוד לקרוא את המכתב. נתניהו העביר לדיילת גליה גינת תמונה רשמית בחתימתו עבור בעלה, וכתב לו: "לבועז גינת, בהערכה עמוקה על תמיכתך הכנה, בנימין נתניהו".

לקריאה נוספת
נתניהו יציג דוח: לאיראן יש מספיק אורניום לפצצה
נתניהו לשריו: אל תגיבו לשיחת אובמה-רוחאני

(עדכון ראשון: 19:41)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully