וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמידה בזמנים - חובה: דרוש שען לאלף שעוני המלכה

ארמון בקינגהאם מחפש שען מלוכתי שיהיה אחראי גם על השימור, השחזור והתחזוקה של שעוני האוסף המלכותי - משעוני כיס ועד שעוני הצריח. המשכורת לא רעה ונכנסת בדיוק בזמן

צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ'

אם יש לכם קצת זמן על הידיים, למה שלא תלכו לעבוד עבור מלכת אנגליה? בארמון בקינגהאם עובדים כ-450 אנשי צוות וכעת דרוש להם אחד נוסף - שען מלכותי. השען צריך להיערך לכוון את אלף שעוניה של המלכה ולוודא כי הם תמיד מדויקים. העבודה המשונה מתגמלת מאוד: המשכורת השנתית היא 31,200 אלף פאונד – כ-176,600 שקלים.

המלכה אליזבת מסתכלת בשעון. AP
אחת המשימות המאתגרות בארמון היא החלפת השעונים לשעוני קיץ וחורף. המלכה אליזבת ואחד משעוניה/AP

אחת המשימות המאתגרות כל שנה היא לשנות את השעה בשעונים הפזורים ברחבי הארמון, שרצפתו משתרעת על פני 77 אלף מ"ר, בחודשים מרץ ואוקטובר, אז מחליפים לשעון העונתי. בר המזל שיזכה במשרה יהיה אחראי גם על השימור, השחזור והתחזוקה של שעוני האוסף המלכותי, החל משעוני הצריח ועד לשעוני הכיס בכל בתי המלוכה ברחבי אנגליה.

השען הנבחן ישהה בארמון בקינגהאם וידאג לשעונים בארמון סנט ג'יימס הקרוב ובבית קלרנס, אבל גם יצטרך לנסוע בין טירת וינדזור, ארמון הולירודהאוס, טירת בלמורל ובית סנדרינגהאם. "הבסיס הוא בארמון בקינגהאם", נכתב במודעת הדרושים, "אך השען יתבקש לנסוע לכל בתי המלוכה". המודעה, שפורסמה באתר הרשמי של המלכה, דורשת מומחה לשעונים "המנוסה בעבודה עם כלים ידניים ומכאניים" שיש לו את היכולת "לפרק ולנקות חלקים ואף להכין חלקים חדשים". הדרישה החשובה ביותר היא כמובן, לעמוד בזמנים.

לקריאה נוספת
רצח בארמון: הברבור של המלכה אליזבת הפך לסטייק
השוטר הכי גבוה בממלכה שומר על מלכת אנגליה
המלכה בסלון ביתך: ברכת חג המולד תשודר בתלת ממד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully