וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב ובנו זכו ב-22 מיליון: "עוד לא סיפרנו למשפחה"

השניים, תושבי הדרום, גילו רק כמה ימים אחרי ההגרלה על השדרוג המפתיע לחשבון הבנק. "הלכתי לתפילות החג ולא ידעתי שיש לי אוצר בבית". ומה יעשו בכסף? "אין חלומות מיוחדים"

השנה שלהם תהיה כנראה טובה יותר מהקודמת, לפחות בחשבון הבנק: גבר כבן 70 ובנו בן ה-35, תושבי אחד היישובים שליד אשקלון, זכו ב-22 מיליון שקלים בהגרלת לוטו שהתקיימה יום לפני ערב ראש השנה. השניים, העובדים יחד בעסק בתחום השיווק, סיפרו היום (ראשון) על ההפתעה הרבה, שהגיעה רק כמה ימים אחרי ההגרלה. "הטופס היה בארנק", שחזר האב. "הלכתי לבית הכנסת לתפילות החג ולא ידעתי שיש לי אוצר בבית".

כדורי הגרלת לוטו. ShutterStock
"הבריאות חשובה יותר". הגרלת לוטו/ShutterStock

הזוכים המאושרים והמעושרים טרם סיפרו לשאר בני המשפחה על השדרוג הכלכלי. הם אמנם אמרו כי בכוונתם להמשיך בשגרת חייהם, אולם הודו: "הסכום יעזור לעסק להתפתח, אין ספק שאנחנו מסודרים עכשיו". לדברי האב, "הכסף הזה ישמש את בני בצורה הרבה יותר טובה. הוא צריך את זה יותר ממני. אני מבטיח לעזור לארבעת ילדיי האחרים" .

האב סיפר כי הוא ובנו שוקלים כעת כיצד להתנהל כדי לא לעורר תשומת לב רבה מדי ביישוב הקטן, "אבל ממילא אין לנו חלומות מיוחדים וגדולים שתכננו להגשימם עם הכסף", אמר האב.

ואיך בנו הגיב כאשר סיפר לו אביו כי המספרים שלהם עלו בגורל? "זה רק מספר וזכייה, הכל גורל משמים. הבריאות הרבה יותר חשובה ואין מחיר לבריאות, למרות שהרבה יותר קל להיות בריא כשאתה מסודר".

חייל חזר לחופשת שבת - וגילה שזכה ב-27 מיליון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully