וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליצן המסתורי שמפחיד עיירה שלמה באנגליה

מפחדים מליצנים? בנורת'המפטון שבאנגליה גבר המחופש לליצן החל להיראות ברחובות העיר בלילות האחרונים ולהטריד את מנוחת התושבים. גיבור-על מקומי יצא למשימת תפיסת הליצן

הסיפור הבא נשמע כמו התחלה של תסריט לסרט אימה, אך תושביה של העיירה נורת'המפטון, שנמצאת צפונית ללונדון, חיים אותו כבר כמה ימים. אדם בתחפושת ליצן ופאה אדומה החל להיראות ברחובות העיר בשעות הערב, תוך שהוא מבהיל לא רק את ילדי העיירה, אלא גם מבוגרים לא מעטים. הליצן, שהופיע לראשונה ביום שישי ה-13 בספטמבר, אינו אלים כלפי העוברים והשבים, אך מצליח להטריד את מנוחתם של התושבים. בציוצים בטוויטר, התושבים מספרים על הפחד והחשש להיתקל בליצן שמסתובב בעיירה, וכמה אנשים הלוקים בקולרופוביה, פחד מליצנים, פנו אליו באמצעות הפרופיל שפתח בפייסבוק בבקשה שיפסיק את מעשיו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הליצן שמשגע עיירה שלמה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עיתון מקומי דיווח כי הליצן הופיע במקומות שונים ברחבי העיר, ואף זכה לתגית משלו בטוויטר, בניסיון לעקוב אחר מקומות הימצאותו. לאחרונה, הליצן כבר אינו לבד ברחובות, ואדם נוסף בחליפת גיבור-על החליט לצאת למשימה של תפיסת הליצן והחזרת השקט לעיירה. למרות הפאניקה שאחזה בעיירה, כמה תושבים פרסמו סטטוסים של תמיכה בליצן, ואמרו כי הוא "מכניס קצת חיים לנורת'המפטון".

לפי סברה של עיתון נוסף בעיירה, יותר מאדם אחד אחראי לדמות הליצן שנצפתה במדרכות העיירה. אזהרה רשמית הופצה, על מנת ליידע את כלל התושבים ולמנוע מהם להיבהל בפעם הבאה שהם רואים את הליצן.

לקריאה נוספת
צפו: טיפס 268 מטרים ללא ציוד בטיחות - כדי לעוף
לא מוסרי: ירה באדם בשל ויכוח על הפילוסוף קאנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully