וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפל לשון: צפו בלשון האימתנית שאינה מפסיקה לצמוח

סטיב טיילר מאנגליה הוא הבעלים הגאים של לשון באורך 10 ס"מ - פי שניים מהממוצע. בספר השיאים של גינס מתמוגגים: "היא לא כמו לשון של פרה, אבל היא ענקית!"

עריכה: יותם בן-דוד

כשסטיב טיילור פוער את פיו, הוא מגלה הפתעה: תושב אנגליה, בן 49, הוא בעליה הגאה של הלשון הארוכה ביותר בעולם – כך, לפחות, לפי ספר השיאים של גינס. אם לא די בכך, הרי שהשריר החלקלק אינו מספיק לצמוח.

מרקו פריגאטי, מספר השיאים של גינס, סיפר: "מדדנו את הלשון של סטיב, החל מקצה הלשון ועד למרכז השפתיים הסגורות. אורך הלשון הוא של 9.8 סנטימטרים, כלומר ארבעה אינץ', פי שניים מהאורך שאדם ממוצע מסוגל להוציא את לשונו מבעד לפה. זה מדהים".


קראו על כל השיאים המוזרים של ספר גינס

הלשון הכי ארוכה בעולם ממשיכה לגדול. צילום מסך
הרבה מקום לריגושים. טיילור מציג את הלשון הענקית/צילום מסך

לדברי פריגאטי, ניתן לחשוב על הלשון השיאנית כאיבר נפרד מגופו של טיילור. "זה כמעט שמדובר בלשון שאינה שלו. כשהוא מוציא אותה החוצה בשלמותה, אינך מצפה שהיא תצא למרחק כזה. היא אולי אינה ארוכה כשל לשון של פרה, אבל כדי שסטיב ידחוף את השריר הגדול והלקקני שלו מחוץ לגופו, למרחק כל כך גדול, חייבת להיות לו נטייה גנטית ללשון ענקית - וגם לשריר יוצא דופן".

טיילור סיפר כי זולת הפרעה בדיבור הוא אינו חווה בעיות משמעותיות בחייו בשל לשונו הארוכה. "אני אמנם נוטה לנשוך את הלשון שלי הרבה, בדרך כלל כשאני ישן בלילה. אבל אין לי שום בעיות נוספות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully