וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: זייפו מטבעות של 10 שקל בשווי עשרות אלפים

קובי מנדל

10.9.2013 / 23:20

המשטרה עצרה שני תושבי תל אביב בחשד למעורבות בכנופיה שייצרה את המטבעות בבתי מלאכה ברחבי הארץ ונהגה להפיץ אותם ולהמירם לשטרות בבנקים. אתמול נעצרו שני חשודים נוספים

שני תושבי תל אביב בני 40 ו-55 נעצרו הערב (שלישי) בחשד למעורבות בכנופיה שייצרה והפיצה מטבעות מזויפים של 10 שקלים. השניים נעצרו על ידי שוטרי מפלג הונאות מחוז חוף, בפיקודו של רפ"ק אלי סופר, והמשטרה תבקש להאריך את מעצרם מחר בבית משפט השלום בחיפה. זאת, לאחר שאתמול נעצרו שני תושבי חדרה בחשד למעורבות בכנופיה ומעצרם הוארך עד ליום חמישי.

חברי הכנופיה חשודים בהפעלת בתי מלאכה באזור חיפה, תל אביב וצפון הארץ בהם יוצרו מטבעות החשודים כמזויפים. כמו כן, נהגו חברי הכנופיה להפקיד בבנקים שונים באזור חיפה ותל אביב מטבעות בשווי של עשרות אלפי שקלים ולהמירם לשטרות. רפ"ק סופר ציין כי איכות המטבע הינה גבוהה מאוד וקשה להבחנה בעין רגילה. לדבריו, נתפסו המכונות שבהן ייצרו את המטבעות וכן חומרי גלם נוספים שהשתמשו בהם לייצור המטבעות.

באפריל 2010 חשפה המשטרה כנופיה בת ארבעה חשודים שעסקה גם כן בזיוף מטבעות של 10 שקלים. הזיוף נעשה במבנה ברמת גן ובמקום נעצרו תושב ראשון לציון בן 53, תושב קריית ים בן 23, תושב רחובות בן 47 ותושב יבנה בן 44. השוטרים החרימו מכונה מיוחדת ששימשה לזיוף המטבעות וכן נתפסו שלושה שקים עם אלפי דיסקיות ששימשו כחומר גלם לזיוף המטבעות. כמו כן, איתרו את הגלופה לזיוף המטבעות.

ב-2010: נחשפה רשת לזיוף מטבעות של 10 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully