וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכלה התחרטה לאחר החתונה - ודחפה את בעלה מצוק

גופתו של קודי לי ג'ונסון בן ה-25 נמצאה במעמקי פארק לאומי במונטנה ימים לאחר חתונתו. אשתו כעת מואשמת ברצח מדרגה שנייה לאחר שהודתה כי דחפה אותו למותו במהלך ויכוח

עריכה: מיכאל ברגמן

הם נישאו רק שמונה ימים קודם אך לה היו חרטות: קודי לי ג'ונסון בן ה-25 ואשתו הטרייה, ג'ורדון לי גראהם בת ה-22 נסעו בשבוע שלאחר חתונתם לפארק הלאומי גליישר שבמונטנה, לאחר ויכוח שהתלהט. קודי תפס את זרועה, אך היא התרחקה ודחפה אותו מצוק אל מותו – כך טוענים התובעים בבית המשפט במדינה, שהאשימו אותה ברצח מדרגה שנייה חודשיים לאחר התקרית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מקורביו הרגישו כי גראהם לא השיבה לו אהבה. קודי וג'ורדון/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הזוג בימים יפים יותר/מערכת וואלה!, צילום מסך

משפחתו וחבריו של קודי קראו לחקירתה של התקרית מאז אותרה גופתו ב-12 ביולי, חמישה ימים לאחר מותו, בחלק כה עמוק וסבוך בפארק שנדרש הליקופטר כדי לפנותו. הם סיפרו כי ג'ונסון אהב את אשתו והיה נרגש להינשא לה לאחר שנתיים שחיזר אחריה, אך מקורביו הרגישו כי גראהם לא השיבה לו אהבה. היא הייתה מרוחקת, לא רצתה לבלות זמן עם משפחתו וכשעשו זאת היא השתתקה, סיפרה טרייסי מנס, חברת משפחה. "הוא אמר לאמו שגראהם תשתנה כשהם יתחתנו, אף אחד לא דמיין שדבר כזה יכול לקרות".

בלילה בו נהרג ג'ונסון, שלחה אשתו הודעת טקסט לחברתה בה כתבה כי היא מתכוונת לספר לו שיש לה "ספקות בנוגע לנישואיהם", כך על פי תצהיר שהגיש ה-FBI. "תהיי בטוחה שאם לא תשמעי ממני יותר הלילה, משהו קרה", כתבה גראהם. ב-8 ביולי הוכרז ג'ונסון כנעדר. גראהם תוחקרה יום לאחר מכאן וסיפרה כי בעלה כתב לה בליל מותו שהוא נוסע מחוץ לעיר עם חבר.

יומיים לאחר מכן אמרה גראהם לפקח בפארק כי מצאה את גופת בעלה. "זה היה מקום שהוא רצה לראות לפני שהוא מת", היא אמרה. "הוא היה נוהג לבוא לכאן עם חברים שביקרו מחוץ לעיר". כמעט שבוע אחרי הודתה גראהם כי שיקרה: היא ובעלה התווכחו אז החליטו לנסוע לפארק. כשהוויכוח התלהט היא פנתה לעזוב, בעלה תפס בזרועה. לאחר מכן, הודתה, היא דחפה אותו בשתי ידיה כשגבו היה מופנה אליה.

רצחה את בעלה, ביתרה גופתו ובישלה אותו בסיר לחץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully