וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תדהמה באלסקה: ראש העיר החתול הותקף על ידי כלב

סטאבס נבחר לתפקיד המכובד לפני 15 שנים על ידי תושבי טוקיטנה ומאז הפך לידוען ברחבי העולם. זו לא הנשמה הראשונה שהיה צריך להשתמש בה: בעבר נורה, טוגן ונפל ממשאית

ראש העיר הנכבד של העיירה קטנה טוקיטנה שבאלסקה נעדר השבוע מעבודתו, ולא יסתובב בין החנויות המקומיות או ילגום מים בפאב הסמוך. במקום זאת, סטאבס החתול מורדם ותחת טיפול וטרינרי לאחר שהותקף על ידי כלב ושנפצע קשות.

סטאבס בן ה-16 נבחר לתפקיד המכובד לפני 15 שנים על ידי הקהילה הקטנה של טוקיטנה, המונה 900 נפשות. "הוא אהוב על כולם", אמרה לורי סטאק, הבעלים של סטאבס, המנהלת חנות כולבו בעיירה בה חתולה המכובד מסתובב בין מקומיים לתיירים סקרנים. ביום שבת האחרון הותקף סטאבס על ידי כלב שלא היה קשור ברצועה והותיר אותו עם ריאה מנוקבת, רגליים חבולות ועם חתך ארוך ועמוק בצד גופו ששבר את עצם החזה שלו. סטאק סיפרה כי היא מכירה את הכלב התוקף ודיווחה עליו לרשויות.

ראש עיירת טוקיטנה, סטאבס החתול הותקף על ידי כלב ונפצע קשות. AP
הימים הקרובים יהיו קריטיים להחלמתו. סטאבס הפצוע/AP

הימים הקרובים יהיו קריטיים להחלמתו של סטאבס, שכבר מצליח להתיישב שוב ולאכול. צינור שהוחדר לריאתו הוסר ונראה כי מצבו משתפר. "הוא קשוח להפליא", אמרה סטאק. סטאבס כבר צבר פופולריות ברמה לאומית, אפילו יותר במדינות אחרות מאשר באלסקה. בקרב חסידיו תיירים העוצרים בדרכם בעיירה המשמשת כתחנה האחרונה למטיילים והמטפסים להר מקינלי, הפסגה הגבוהה ביותר בצפון אמריקה. לסטאבס אפילו עמוד פייסבוק משלו המעודכן מדי שבוע. "כולנו אוהבי אותו, אמר ג'ף פייפר, מלצר בפאב הצלעות ובבית הקפה הנמצא בחנות של סטאק. הצוות כולו מלא תקווה למלא שוב את כוס היין של סטאבס במים כשישוב. "הוא כמו אלביס כשהוא נכנס לבניין", סיפר פייפר.

כשהותקף ביום שבת האחרון, השתמש סטאבס באחת הנשמות האחרונות שנותרו לו. בעבר הוא נורה על ידי רובה אוויר, נפל לתוך בור טיגון כשהצוות החליף את השמן והועמס על משאית אשפה והצליח לקפוץ ממנה. "הוא אלוף קטן", אמרה סטאק. "יש לו אישיות מעולה". לא רק היא חושבת זאת: סטאבס קיבל תרומות ממעריצים ברחבי העולם – אפילו מאוסטרליה – לתשלום על טיפוליו.

לקריאה נוספת
ברוב קולות: ראש העיר בן ה-4 נבחר לקדנציה נוספת
חתלתול שרד מסע של 1,600 ק”מ תחת מכסה המנוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully