וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוט בן שנתיים חולץ מרכב נעול ברעננה; מצבו טוב

27.8.2013 / 11:43

הפעוט נמצא נעול ברכב על ידי שתי חיילות כשהוא בוכה ונראה מיובש. השתיים שברו את החלון וחילצו אותו. מבדיקה רפואית עולה כי הוא במצב טוב, והוא שוחרר לביתו

פעוט כבן שנתיים נמצא הבוקר (שלישי) על ידי שתי חיילות בכלי רכב נעול ברעננה, כשהוא בוכה ונראה מיובש. אחת מהן שברה את החלון והוציאה אותו, כשהוא בהכרה מלאה. צוותי מד"א ומשטרה הוזעקו למקום. מבדיקה רפואית שעבר, עלה כי מצבו טוב והוא נלקח לביתו על ידי אמו. האם טוענת כי היא השאירה אותו ברכב במשך עשר דקות, והיא נחקרת על ידי המשטרה.

סיירי הביטחון של עיריית רעננה, שהגיעו מיד למקום, תיאור את מה שקרה: "קיבלנו קריאה מהשיטור המשולב של רעננה על תינוק שחולץ ככל הנראה מרכב ולא ברור מה מצבו. תוך שתיים-שלוש דקות הגענו למקום, ראינו את התינוק עם שתי קצינות של פיקוד העורף", סיפרו אורי בן סיניור ותומר גרינברג. "תומר בדק אותו ומבחינה רפואית, הוא ראה שהוא מגיב ובטמפרטורה נכונה והוא באמת היה בסדר גמור מלבד אודם בלחיים".

במהלך הקיץ האחרון נרשמו מקרים רבים של ילדים שנשכחו בכלי רכב בחום הלוהט, ולא תמיד זה מסתיים בסוף טוב כמו במקרה הזה. לפני כשבועיים, פעוט בן שלוש מת לאחר שננעל בכלי רכב לוהט ברחוב הצדיק מירושלים בבאר שבע. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום מצאו אותו מחוסר הכרה, ללא נשימה ודופק. הם ביצעו בו פעולות החייאה כשמצבו אנוש ופינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים סורוקה בעיר, שם נקבע מותו.

מבדיקה ראשונית עלה כי הפעוט, בן להורים המתגוררים במרכז הקליטה, נכנס בעצמו לכלי רכב מסוג פורד פוקוס של מדריכה במרכז קליטה סמוך, בזמן שהוריו שהו בתוך המרכז. כיוון שבמכונית ישנה "נעילת ילדים" שאינה מאפשרת את פתיחת הדלתות האחוריות מבפנים, הוא ננעל בתוכו. המדריכה שביקשה להיכנס למכוניתה, גילתה אותו במושב האחורי.

לפני כחודש, פעוטה בת שנה וחצי הושארה בכלי רכב בדרך הציונות בראש העין על ידי אמה למשך כ-20 דקות. עוברת אורח, שראתה את הפעוטה ברכב ואף התקשרה למשטרה לדווח על כך, סירבה לנפץ את שמשות המכונית כפי שביקשו ממנה השוטרים בשיחה הטלפון. השוטרים הגיעו למקום וניפצו את החלונות בעצמם, והעבירו את הפעוטה לאמה שהגיעה מיד למקום וזו פינתה אותה לבית החולים כשהיא במצב קל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully