וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפריעו למנוחת המתים: תאונה בתוך בית עלמין

23.8.2013 / 16:37

טנדר ורכב פרטי התנגשו מסיבה שאינה ברורה בתוך בית העלמין סגולה שבפתח תקווה. שלושה בני אדם נפצעו קל. עדי ראייה סיפרו כי ברכב הפרטי הייתה משפחה שבאה לפקוד קבר קרובם

שני כלי רכב התנגשו מסיבה לא ברורה הבוקר (שישי) בבית העלמין סגולה שבפתח תקווה. שלושה בני אדם נפצעו באורח קל ונזק נגרם למצבות. התאונה אירעה כאשר טנדר ורכב פרטי התנגשו בתוך בית העלמין, ובעקבות ההתנגשות, הרכב הפרטי עלה על הגדר ופגע באחת המצבות במקום והטנדר פגע בכמה אחרות. כוחות מד"א שהגיעו למקום העניקו טיפול לפצועים ופינו אותם לבית חולים בילינסון בעיר.

תאונת דרכים בבית העלמין סגולה בפתח תקווה, אוגוסט 2013. חדשות 24
נזק נגרם למצבות. זירת התאונה, הבוקר/חדשות 24

יענקי ויינברג, חובש "איחוד הצלה" שהגיע לזירה סיפר כי יחד עם חובש נוסף העניק טיפול רפואי ראשוני לאישה שנפגעה ראשית באורח בינוני ולשני נפגעים באורח קל. לדברי עדי ראייה, הרכב הפרטי הוא של משפחה שבאה לפקוד את קברו של קרוב משפחתם ורכבם נפגע בהתנגשות עם טנדר של בית העלמין. נסיבות התאונה אינן ברורות והמשטרה החלה בחקירת התאונה.

תאונת דרכים בבית העלמין סגולה בפתח תקווה, אוגוסט 2013. חדשות 24
זירת התאונה, הבוקר/חדשות 24

בתאונה שאירעה הלילה נפצע אדם אחד באורח קל לאחר שמשאית עמוסה בחול התהפכה במחלף שורק בכביש מספר 6 (חוצה ישראל) לכיוון צפון, ופגעה באחד מעמודיו של גשר במקום. נהג המשאית נפצע כאמור באורח קל והוא פונה לקבלת טיפול רפואי. שוטרי אגף התנועה הגיעו למקום ונתיב אחד נחסם לתנועת כלי רכב.

לקריאה נוספת
אחרי השריפה, מי ישפץ את בית העלמין הישן בצפת?
שמונה מצבות נופצו בבית עלמין בדרום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully