וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוך-נס האנדלוסית: "מפלצת ים" התגלתה בספרד?

פגר עם קרניים התגלה בחוף הכפר ויאריקוס. המומחים מתחבטים בשאלה אם מדובר בדג ענק או בכריש, התושבים בטוחים שזו מפלצת ויש כאלה שמוטרדים מדברים אחרים: "זה נורא מסריח"

מתוך יוטיוב עריכה: טל רזניק

"מפלצת ים" לחופי ספרד? תושבי הכפר ויאריקוס שבחבל אנדלוסיה נדהמו למצוא השבוע יצור באורך ארבעה מטרים, עם מה שנראה כמו קרניים, ומאז נזרקו לחלל האוויר שלל השערות באשר לזהותה של החיה המיסתורית. "קשה לדעת עם מה אנחנו מתמודדים, הגופה מפורקת לגמרי ואנחנו לא יכולים לזהות מה זה", הודה החוקר פאקו טולדנו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אין לי מושג מה זה, אבל זה נורא מסריח". הפגר הלא מזוהה בעל הקרניים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מריה סנצ'ז, מהראשונות לזהות שמדובר בחיה לא מזוהה, נדהמה דווקא מאלמנטים אחרים בחיה שהתגלתה. "אין לי מושג מה זה, אבל זה נורא מסריח", סיפרה. לדבריה, "אישה אחת מצאה את הגופה הראשונה על החוף ואז מצאנו כמה נוספות לא הרחק משם".

בזמן שתושבי ויארקוס דנים בכובד ראש באפשרות שמדובר במפלצת המיתולוגית מלוך נס, טולדנו מספר על האפשרויות הריאליות שעשויות להתגלות בבדיקות המעבדה שיעברו הפגרים. אחת האפשרויות היא דג נדיר מסוג "אורפיש", שיכול להגיע לאורך של 17 מטרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

אלא שלא כולם משוכנעים שמדובר ב"אורפיש". "זה בהחלט שלד כריש", אמר הביולוג דין גרובס. "חלקו האחורי אמנם לא ברור, ונוטה לבלבל אותי במצב הזה, אבל תומכי הסנפיר וסנפירי החזה שלו לא מותירים צל של ספק. מדובר בכריש", אמר וגדע את תקוותם של תושבי הכפר לסרט הוליוודי בכיכובם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully