וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופטת הורתה לשנות את השם: הילד לא ייקרא "משיח"

לטענת השופטת, רק "ישו הקדוש" ראוי לשאת את השם שניתן לתינוק במדינת טנסי בארצות הברית. התינוק ייקרא מעתה "מרטין", ואמו מתכוונת לערער: "אקרא לו איך שאני רוצה"

לא בא, וגם לא מטלפן: שופטת במדינת טנסי, ארצות הברית, הורתה לשנות את שמו של משיח בן השבעה חודשים למרטין, בטענה שהיחיד שהרוויח את השם הדתי הוא "ישו הקדוש". הוריו של התינוק הגיעו מלכתחילה לבית המשפט מכיוון שלא הצליחו להסכים על שם המשפחה שיישא. ברגע שהשופטת שמעה כי שמו הפרטי של הילד הוא משיח היא הורתה על שינויו המיידי.

"השם הזה יכול לגרום לו בעיות עם הרבה אנשים, ובשלב זה אין לו בחירה איך להיקרא", אמרה השופטת, לו אן בליו. היא התייחסה למחוז בו גדל הילד, בו יש אוכלוסייה נוצרית גדולה, לה יכול השם הקדוש להפריע. "המילה 'משיח' היא תואר המיועד לאדם אחד", הדגישה וציינה כי זו הפעם הראשונה שהיא דרשה בשינוי שם.

"כל אחד יכול להאמין במה שטוב לו, אז אני חושבת שאני יכולה לקרוא לילד שלי באיזה שם שאני רוצה ולא שמישהו אחר יחליט זאת עבורי", אמרה אמו של הילד, ג'ליסה מרטין. היא הודיעה כי היא מתכוונת לעתור וכי "משיח" הוא שם מיוחד שהיא אהבה והוא נשמע טוב לצד שמותיהם של שני אחיו – מיכה ומייסון. לבסוף קבעה השופטת כי התינוק ייקרא מרטין דישון מק'קאלף, כך שיישא את שמותיהם של שני הוריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully